سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

​تعمیر دوربین سونی

تعمیر دوربین سونی در نمایندگی دوربین سونی به مدیریت عمران قاسمی (تهران خیابان جمهوری - خیابان رازی - کوچه یاسمن - پلاک 1)


تعمیر دوربین سونی یکی از بخش‌های اصلی تعمیرگاه مرکزی دوربین به شمار می‌آید و تعداد زیادی از کارشناسان فنی شاغل در این بخش؛ خدمات سرویس؛ پشتیبانی؛ تعمیر و مشاوره در رابطه با تمامی انواع دوربین‌های سونی را ارایه می‌دهند. با توجه به استقبال گسترده کاربران از دوربین‌های سونی درایران؛ تعمیرگاه مرکزی دوربین نیز انواع مختلف دوربین‌های سونی را تحت پوشش خدمات تعمیرگاهی خود قرار داده است.
دوربین‌های سونی؛ دارای فناوری تولید نسبتا پیشرفته و پیچیده‌ای هستند و در مقایسه با سایر برندها به سطح فنی بالاتری در خدمات پس از فروش نیاز دارند. سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین/ایده آل دوربین علاوه بر ارائه نمایندگی فروش دوربین سونی درایران؛ تمامی امور نمایندگی برای تعمیر و خدمات پس از فروش دوربین‌‌های سونی را نیز ارائه می‌نماید. خدمات تعمیرات دوربین سونی در محل شامل بخش بندی‌های زیر خواهد بود.

نکته: شما عزیزان می‌توانیدبا مراجعه به ایده آل دوربین (نمایندگی تعمیر دوربین سونی)، دوربین خود را در سریع‌ترین زمان ممکن (24 ساعت) تعمیر کنید.
​​​​​​​همچنین ایده آل دوربین، امکان تعمیر دوربین سونی در محل را نیز دارد.



​​​​​​​
​​​​​​​
تعمیر دوربین سونی
درخواست تعمیر در محل
تعمیر دوربین سونی آلفا
دوربین‌های سونی در سری آلفا؛ رده‌ای گسترده و پیشرفته هستند که بیشتر برای عکاسی در سطوح حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای مورد استفاده قرار داده می‌شوند. 

دوربین‌هایی همچون Sony a7S III و Sony a9 II و Sony a6100 و Sony a6600 و Sony a7R IV و Sony a7 III و Sony a7R III و Sony a9 و Sony a6500 از جمله محصولات بسیار پر کاربرد کمپانی سونی در رده دوربین‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای می‌باشند و تعمیرگاه مرکزی دوربین, تمامی خدمات مورد نیاز برای تعمیر این دوربین‌ها را ارائه می‌دهد.
شما عزیزان می‌توانید تعمیر دوربین سونی خود را در نمایندگی معتبر ایده آل دوربین همراه با گارانتی تعمیر کنید.

تعمیر دوربین سونی
تعمیر دوربین سونی کامپکت
دوربین‌های کامپکت کمپانی سونی به میزان بسیار زیادی مورد استقبال خانواده‌ها و بلاگرها قرار دارند. این دوربین‌ها امکان عکاسی در شرایط آسان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و برای عکاسی یا فیلمبرداری با آن‌ها تنها به فشردن چند دکمه نیاز می‌باشد. این دوربین‌ها تمامی تنظیمات نوردهی و نورسنجی را به صورت خودکار انجام می‌دهند و کاربر تنها وظیفه انجام یک کادر بندی و ترکیب بندی زیبا را بر عهده خود می‌بیند.
همچنین بسیاری از دوربین‌های کامپکت سونی؛ دارای قدرت زوم بالا؛ فوکوس متوالی و عکاسی با فریم ریت نسبتا بالا هستند و تمامی این موارد؛ حالت‌های دلخواه برای عکاسی توسط عکاسان مبتدی و آماتور را به وجود می‌آورد.
تعداد زیادی از مدل‌های دوربین کامپکت سونی در این مرکز مورد تعمیر قرار داده می‌شوند که تعدادی از آن‌ها به این شرح می‌باشند: تعمیر دوربین سونی Sony Cyber-shot DSC-RX100 VII؛ تعمیر دوربین سونی Sony Cyber-shot DSC-HX99؛ تعمیر دوربین سونی Sony Cyber-shot DSC-HX95؛ تعمیر دوربین سونی Sony Cyber-shot DSC-RX100 VA؛ تعمیر دوربین سونی Sony Cyber-shot DSC-RX100 VI؛ تعمیر دوربین سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 IV؛ تعمیر دوربین سونی Sony DSC-RX0، تعمیر دوربین سونی Sony Cyber-shot DSC-RX100 V؛ تعمیر دوربین سونی Sony Cyber-shot DSC-RX10 III و بسیاری از مدل‌های دیگر
از آنجایی که ایده آل دوربین امکان تعمیر دوربین در محل را دارد، می‌توانید برای تعمیر دوربین‌های کامپکت خود به نمایندگی اصلی دوربین سونی مرجعه کنید و دوربین خود را با بهترین کیفیت و گارانتی توسط متخصصین ما تعمیر کنید.
تعمیر دوربین سونی
تعمیر دوربین هندی کم سونی
ما تمام دوربین‌های هندی کم ساخت کمپانی سونی را تعمیر می‌کنیم. کمپانی سونی با آگاهی از محبوبیت دوربین‌های هندی کم برای کاربران خانگی؛ تعداد زیادی از این دوربین‌ها را روانه بازار ایران نموده است و اکنون تقریبا در هر خانه ایرانی یک دوربین هندی کم سونی برای امور فیلمبرداری غیر حرفه‌ای وجود دارد
همچنین بسیاری از تصویر برداران حرفه‌ای نیز برای تهیه فیلم‌های کوتاه خود از دوربین‌های هندی کم ساخت سونی استفاده می‌کنند. بنابراین ما به خوبی از سطح نیاز برای خدمات پس از فروش دوربین‌های هندی کم سونی آگاهی داشته و یک بخش تعمیرات مخصوص را برای تعمیر دوربین هندی کم سونی راه‌اندازی نموده‌ایم.

مجددا تاکید می‌نماییم که تمامی مدل‌های دوربین هندی کم سونی را تعمیر  می‌کنیم. برخی از این مدل‌ها به این شرح می‌باشند: تعمیر دوربین هندی کم سونی Sony FDR-X3000؛ تعمیر دوربین هندی کم سونی Sony HDR-AS300؛ تعمیر دوربین هندی کم سونی Sony FDR-AX53؛ تعمیر دوربین هندی کم سونی Sony HDR-CX405؛ تعمیر دوربین هندی کم سونی Sony FDR-AX100؛ تعمیر دوربین هندی کم سونی Sony HDR-CX440؛ تعمیر دوربین هندی کم سونی Sony FDR-AX43 تعمیر دوربین هندی کم سونی Sony HDR-CX455؛ تعمیر دوربین هندی کم سونی Sony FDR-AX700
تعمیر دوربین فیلمبرداری سونی
تمامی دوربین‌های فیلمبرداری حرفه‌ای ساخت سونی در این مرکز قابل تعمیر هستند. دوربین‌های فیلمبرداری سونی جایگاه ویژه‌ای در تصویر برداری از بسیاری از مراسم‌ها در ایران دارند و تعداد زیادی از این دوربین‌ها در حال حاضر مورد استفاده می‌باشند و ما تمامی امکانات و دانش فنی و تخصصی لازم برای تعمیر دوربین فیلمبرداری سونی را در یک مرکز گرد هم آورده‌ایم.
خدمات رایگان تعمیرگاه دوربین سونی

در صورت برخورداری از ضمانت نامه نمایندگی دوربین سونی؛ بسیاری از سرویس‌های مرتبط با دوربین را به صورت رایگان می‌توانید از ایده آل دوربین (نمایندگی اصلی تعمیر دوربین سونی) دریافت کنید. سرویس‌های دوره‌ای دوربین خدمات رایگانی هستند که از سوی این نمایندگی برای حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دوربین‌های سونی ارایه می‌شوند.

خدماتی همچون رفع گرد و غبار از بدنه و قسمت‌های داخلی؛ تمیز کردن سنسور ؛ بررسی عملکرد شاتر ؛ بررسی عملکرد سیستم فوکوس دوربین و بررسی عملکرد صحت فوکوس در لنز؛ از جمله خدمات رایگانی هستند که در قالب خدمات رایگان سرویس‌های دوره‌ای ارائه می‌شوند.

کارشناسان نمایندگی تعمیر دوربین سونی همواره آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به تمامی کاربران دوربین‌های سونی از سراسر ایران می‌باشند. در صورتی که در زمان کار با یک دوربین سونی دچار اشکال شده‌اید و یا در صورت مشاهده هر گونه مورد مبهم در عملکرد دوربین خود؛ تنها کافی است تا با شماره تلفن
62999596 تماس حاصل نموده و بلافاصله به یکی از کارشناسان مرکز تعمیر دوربین سونی وصل شوید. کارشناسان این مرکز افراد دوره دیده‌ای هستند که به شما کمک می‌کنند تا بدون صرف هزینه و بدون نیاز به مراجعه حضوری؛ بسیاری از مشکلات دوربین خود را بر طرف نمایید.
لازم به ذکر است که ایده آل دوربین امکان تعمیر دوربین در محل را دارد تا شما عزیزان در سریع‌ترین زمان، دوربین خود را با بهترین کیفیت تعمیر و همراه با گارانتی دریافت کنید.
همچنین به دلیل ساختار پیچیده و گسترده منوها و تنظیمات دوربین‌های سونی؛ در بسیاری از موارد؛ آشنایی با تمامی این منوها و تنظیمات امکان پذیر نمی‌باشد. یکی از بخش‌های فعال در نمایندگی تعمیر دوربین سونی بخش ارائه مشاوره رایگان در رابطه با منوها و تنظیمات داخلی دوربین است.

چرا باید به مرکز تعمیر دوربین سونی مراجعه نمود؟
تعمیر دوربین سونی در این مرکز با استفاده از قطعات اصلی انجام می‌شود و همین دلیل اصلی و محکمی است که هرگز نباید دوربین را به مراکز غیر مجاز ارائه نمایید. در صورت تعمیر دوربین با استفاده از قطعات تقلبی (که در مراکز غیر مجاز استفاده می‌شود) سایر بخش‌های داخلی دوربین نیز دچار آسیب‌های زیادی شده و در بسیاری از مواقع دوربین را از ارزش تعمیر شدن, خارج می‌نماید.
تعمیرگاه مرکزی دوربین سونی در این نمایندگی؛ قطعات اصلی و اورجینال دریافت شده از کمپانی سونی را برای تعمیر هر دوربین مورد استفاده قرار می‌دهد.
همچنین هر دوربین بعد از طی کردن فرایند تعمیر باید مورد تست نرم افزاری قرار داده شود. نرم افزارهای مخصوص تست دوربین تنها در اختیار نمایندگی مجاز دوربین سونی قرار داده می‌شوند و بدون انجام خدمات نرم افزاری بعد از تعمیر دوربین؛ عملا تعمیرات به صورت ناقص انجام شده و در زمان‌های استفاده از دوربین؛ مشکلات زیادی را به وجود می‌آورند.