سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

​​نمایندگی تعمیر دوربین نیکون

تعمیر دوربین نیکون در نمایندگی دوربین نیکون به مدیریت آقای عمران قاسمی صورت می‌گیرد.
بخش تعمیر دوربین نیکون از تعمیرگاه مرکزی دوربین، به الزامات دقیق تعیین شده از سوی کارخانه و بخش کنترل کیفیت نیکون پایبند است. ابزارهای تعمیر اختصاصی دوربین نیکون، تجهیزات تست و نرم افزار تنظیم برای بررسی دقیق‌تر دوربین و لنز نیکون بعد از انجام تعمیرات، به منظور اطمینان از کیفیت تعمیرات و خدمات انجام شده بر روی دوربین شما، در مرکز نمایندگی تعمیر دوربین نیکون مورد استفاده قرار می‌گیرند.
تکنسین‌های ما آموزش‌های تخصصی کمپانی نیکون برای دستیابی به جدیدترین ابزار و دانش فنی را در جهت حفظ تجهیزات نیکون؛ دریافت می‌کنند. در نمایندگی تعمیر دوربین نیکون؛ ما فقط از قطعات اصلی نیکون که مستقیماً از  نمایندگی تهیه شده‌اند، استفاده می‌کنیم.
بخش خدمات مشتری و باشگاه مشتریان نمایندگی تعمیر دوربین نیکون به طور مستقیم و کارآمد به شما خدمت می‌کند. تکنسین‌های ما، از شناخته شده‌ترین و آگاه‌ترین کارشناسان دوربین نیکون در صنعت تعمیر دوربین می‌باشند. چه به صورت آنلاین و چه از طریق تلفن، کارشناسان تعمیر دوربین نیکون، در خدمت شما هستند و خدمات دوستانه و حرفه‌ای را در جهت تعمیر انواع دوربین و لنز نیکون در اختیار شما قرار می‌دهند. ما خوشحالیم که به کلیه سوالات سرویس نیکون شما پاسخ دهیم.


تعمیر دوربین نیکون در محل

ایده آل دوربین خدمات تعمیر دوربین در محل را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. در صورتی که دوربین شما به مشکل بخورد و امکان مراجعه حضوری به نمایندگی تعمیر دوربین نیکون (ایده آل دوربین) نداشته باشید، همکاران دوربین شما را در محل تعمیر می‌کنند. برای ارتباط با کارشناسان ما از طریق شماره 62999596 در ارتباط باشید. همچین ایده آل دوربین دارای پشتیانی 24 ساعته نیز می‌باشد.​​​​​​​




​​​​​​​


مشکلات رایج دوربین‌های نیکون

در طول زمان استفاده از دوربین‌های نیکون، ممکن است با برخی مشکلات مواجه شوید که ممکن است عملکرد دوربین را تحت‌الشعاع قرار دهند. برخی از مشکلات رایج دوربین‌های نیکون عبارتند از:

مشکل در فوکوس اتوماتیک

این مشکل معمولاً به دلیل تنظیمات اشتباه یا خرابی در سیستم فوکوس اتوماتیک دوربین اتفاق می‌افتد. برای حل این مشکل، ابتدا تنظیمات فوکوس را بررسی کنید و در صورت لزوم، از خدمات تعمیر مجاز نیکون استفاده کنید.

نشت آب

از آنجا که بسیاری از دوربین‌های نیکون ضد آب هستند، این مشکل به ندرت رخ می‌دهد. اما در برخی مواقع، نشت آب می‌تواند باعث آسیب به دوربین شود. در صورت مشاهده نشت آب در دوربین، باید آن را به تعمیرکار متخصص نیکون بسپارید.

خطوط و نقاط دیده‌بانی در تصاویر

این مشکل معمولاً به دلیل وجود گرد و خاک در سنسور دوربین رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل، از کیت‌های تمیزکاری ویژه‌ای که توسط نیکون عرضه می‌شوند، استفاده کنید.

خرابی کارت حافظه

ممکن است کارت حافظه‌ای که در دوربین نیکون استفاده می‌کنید، خراب شود و از کار بیفتد. در این صورت، کارت حافظه را جابجا کنید یا یک کارت حافظه جدید تهیه کنید.
​​​​​​​
​​​​​


تعمیر دوربین نیکون
تماس با کارشناسان مجموعه
درخواست تعمیر در محل
محصولات قابل تعمیر در بخش تعمیر دوربین و لنز نیکون
نمایندگی تعمیرگاه مرکزی دوربین نیکون، تقریبا تمامی محصولات عکاسی و تصویر برداری نیکون را مورد تعمیر قرار می‌دهد. ما دقیق‌ترین ابزارها و به روزترین دانش فنی برای تعمیر دوربین نیکون را در اختیار داریم.

دستگاه‌های تنظیم دقیق دوربین، دستگاه‌های ادجاست لنز، نرم افزارهای کالیبراسیون و نرم افزارهای اختصاصی برررسی عملکرد شاتر و سنسور دوربین نیکون در این مرکز و مطابق با آخرین استانداردهای ارائه شده از سوی کمپانی نیکون؛ مورد استفاده قرار داده می‌شوند.

نمایندگی مرکزی تعمیر دوربین نیکون، بزرگ‌ترین مرکز تعمیر دوربین نیکون در کشور و یکی از بزرگ‌ترین مراکز ارائه خدمات سرویس و تعمیر لنز و دوربین نیکون در منطقه خاور میانه است. مهندسین و تکنسین‌های تعمیر دوربین نیکون در این مرکز از سالیان متمادی تجربه و آموزش‌های سخت برای تعمیرات دوربین استفاده می‌کنند و همواره آماده خدمت رسانی می‌باشند.
تعمیر دوربین نیکون
تعمیر دوربین DSLR نیکون در نمایندگی تعمیر دوربین نیکون
دوربین‌های DSLR ساخت کمپانی نیکون خانواده‌ای بزرگ از محصولات عکاسی و تصویر برداری را در بر می‌گیرند. انواع مختلفی از دوربین‌های آماتور نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای در بین محصولات دوربین نیکون قرار دارند و ما تمامی این محصولات را تحت پوشش خدمات سرویس و تعمیر قرار می‌دهیم.

دوربین‌های DSLR نیکون با قابلیت تعویض لنز و با برخورداری از فناوری‌های پیشرفته ساخت دوربین؛ از جمله شناخته شده‌ترین محصولات عکاسی در سراسر دنیا هستند و با توجه به فناوری‌های خاص به کار رفته در  تولید آن‌ها؛ خدمات سرویس؛ تعمیر و نگهداری دوربین نیکون نیز به سطح خاصی از دانش و فناوری نیاز دارد.

از دوربین نیکون D3300 تا دوربین نیکون D850 و از دوربین نیکون D60 تا دوربین نیکون D780 در این مرکز قابل تعمیر می‌باشند. برای آگاهی از فهرست خدمات قابل ارایه در این رابطه به بخش مخصوص تعمیر دوربین DSLR نیکون؛ مراجعه نمایید.
تعمیر دوربین نیکون
تعمیر دوربین کامپکت نیکون
دوربین‌های کامپکت نیکون نیز از جمله محصولات پرطرفدار در بین محصولات عکاسی و تصویر برداری به شمار می‌آیند. کمپانی نیکون با سابقه طولانی در زمینه تولید دوربین‌های کامپکت؛ برخی از متفاوت‌ترین دوربین‌های کامپکت و البته با قدرت زوم بالا را به بازار محصولات عکاسی ارایه داده است.

دوربین‌های محبوبی همچون دوربین Nikon P900 و Nikon P1000 و یا حتی دوربین نیکون Nikon P950 که به تازگی معرفی شده است؛ در این بخش تحت پوشش خدمات تعمیر دوربین نیکون قرار داده می‌شوند. ما با افتخار اعلام می‌کنیم که تمامی دوربین‌های کامپکت پیشرفته؛ حرفه‌ای و آماتور نیکون را تعمیر می‌کنیم.

برای آگاهی از فهرست دوربین‌های کامپکت و خدمات قابل ارایه برای تعمیر دوربین کامپکت نیکون؛ به بخش مخصوص تعمیر دوربین کامپکت نیکون؛ مراجعه نمایید.
تعمیر دوربین کامپکت نیکون
تعمیر دوربین میرورلس (بدون آینه) نیکون
کمپانی نیکون با تشخیص نیاز بازار و با توجه به فراگیر شدن تب استفاده از محصولات میرورلس؛ برخی از پیشرفته‌ترین دوربین‌های میرورلس فول فریم را به بازار محصولات عکاسی ارائه داده است. دوربین‌های پیشرفته نیکون در سری Z همگی محصولاتی بسیار پیشرفته هستند.

دوربین نیکون Nikon Z6؛ دوربین نیکون Nikon Z7؛ دوربین نیکون Nikon Z50؛ دوربین نیکون Nikon Z5 از جمله این محصولات بوده و ما در مرکز تعمیر دوربین نیکون؛ خدمات تعمیر و سرویس و به روز رسانی این دوربین‌ها را ارائه می‌دهیم.

برای آگاهی از خدمات قابل ارایه در رابطه با تعمیر دوربین‌های میرورلس نیکون به بخش مخصوص تعمیر دوربین میرورلس نیکون مراجعه نمایید.
تعمیر دوربین میرورلس نیکون
تعمیر لنز نیکون
تعمیر لنز نیکون نیز بخش مهمی از کار تکنسین‌های ما در مرکز تعمیر دوربین به شمار می‌آید. خانواده لنزهای نیکون نیز در برگیرنده تعداد زیادی از پیشرفته‌ترین محصولات اپتیکال عکاسی می‌باشند و این محصولات با دارا بودن سطح بالایی از فناوری تولید؛ به خدمات پس از فروش و تعمیرات پیشرفته‌ای نیز نیاز دارند.

ما تمامی دستگاه‌ها و نرم افزارهای لازم برای تعمیر لنز نیکون را در یک بخش گرد هم آورده‌ایم و با اطمینان اعلام می‌نماییم که پیشرفته‌ترین مرکز تعمیر لنز نیکون را در اختیار داریم.

برای آگاهی از فهرست لنزهای نیکون که در این بخش تعمیر می‌شوند؛ به قست مخصوص تعمیر لنز نیکون در تعمیرگاه مرکزی دوربین/ایده آل دوربین مراجعه نمایید.
تعمیر لنز نیکون
تعمیر فلاش نیکون
کمپانی نیکون انواع مختلفی از فلاش‌های اسپید لایت و تجهیزات مخصوص نورپردازی در عکاسی را نیز تولید می‌نماید. مرکز تعمیر دوربین نیکون؛ بسیاری از خدمات لازم برای تعمیر فلاش نیکون در انواع مختلف آنرا نیز ارائه می‌نماید.

انواع فلاش‌های اسپیدلایت نیکون و فلاش‌های روی دوربین؛ در این بخش مورد تعمیر قرار می‌گیرند و برای آگاهی از فهرست خدمات قابل ارائه برای فلاش‌های نیکون به بخش مخصوص تعمیر فلاش نیکون می‌توان مراجعه نمود.
خدمات قابل ارائه در مرکز تعمیر دوربین نیکون
تعمیر سنسور دوربین نیکون
تعمیر شاتر دوربین نیکون
تعمیر دایل مود دوربین نیکون
تعمیر دایل تنظیم سرعت شاتر در دوربین نیکون
تعمیر قسمت مانت لنز دوربین نیکون
تعمیر فلاش داخلی دوربین نیکون
تعمیر عدم کار کرد دکمه AEL در دوربین نیکون
تعمیر عدم کار کرد دکمه i در دوربین نیکون
تعمیر قسمت میرورباکس دوربین نیکون
تعمیر فوکوس اسکرین دوربین نیکون
تعمیربورد اصلی دوربین نیکون
تعمیر مدار فلاش دوربین نیکون
تعمیر موتور فوکوس لنز نیکون
تعمیر دیجی گروپ لنز نیکون
تعمیر حلقه تنظیم فوکوس دستی لنز نیکون
تعمیر دکمه تنظیم فوکوس دستی / فوکوس اتوماتیک لنز نیکون
تعمیر حلقه زوم در لنز نیکون
تعمیر استابیلایزر لنز نیکون
تعمیر سنسور پیکسل سوخته یا لیزر خورده در دوربین نیکون
تعمیر شکستگی پیچ اتصال با سه پایه در دوربین نیکون
تعمیر به هم ریختگی فوکوس در دوربین نیکون
تعمیر اشکالات مربوط به عدم عملکرد نورسنج در دوربین نیکون
هزینه تعمیر دوربین نیکون

هزینه تعمیر دوربین نیکون را از پیش نمی‌توان بیان نمود. تعیین هزینه مورد نیاز برای تعمیر هر دوربین؛ تنها پس از بازدید دوربین از سوی کارشناس مربوطه امکان پذیر است.
دوربین ارائه شده برای تعمیر ؛ ابتدا از سوی کارشناس تعمیرات دوربین نیکون مورد بازدید و عیب یابی قرار گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین هزینه می‌گردد.

هزینه مورد نیاز برای تعمیر به مشتریان محترم اطلاع رسانی شده و در صورت موافقت مشتری با هزینه اعلام شده؛ دوربین برای تعمیرات نهایی؛ به کارشناس و تکنسین‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود.
 
ضمانت تعمیر دوربین نیکون

در مرکز تعمیر دوربین نیکون؛ ما از کیفیت کار خود اطمینان داریم. هر دوربین یا لنز تعمیر شده در این مرکز؛ مراحل مختلفی از کنترل کیفیت را پشت سر می‌گذارد و ما تقریبا اطمینان داریم که دوربین یا لنز تعمیر شده؛ بدون اشکال به مشتری تحویل داده می‌شود.
اما در هر صورت؛ اگر بنا به دلایل پیش بینی نشده از ناحیه قطعه تعمیر شده؛ اشکالات مجددی مشاهده شود؛ تا سه ماه آن قطعه دارای گارانتی بوده و تعمیر مجدد دوربین از همان ناحیه؛ بدون هزینه خواهد بود . تمامی دوربین‌های تعمیر شده در مرکز تعمیر دوربین نیکون دارای ضمانت سه ماهه هستند.

باشگاه مشتریان تعمیرگاه دوربین نیکون

بنا به هر دلیل اگر یکبار به مرکز تعمیر دوربین نیکون آمده‌اید؛ وظیفه خود می‌دانیم که همیشه در کنار شما باشیم و از فعالیت‌های شما در عکاسی و تصویر برداری با دوربین نیکون‌؛ حمایت خواهیم کرد.
باشگاه مشتریان دوربین نیکون, مجموعه‌ای از افراد حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای را در بر میگیرد که از تجربیات یکدیگر استفاده نموده و توانایی‌های خود در زمینه استفاده از تجهیزات عکاسی و تصویر برداری با دوربین‌های نیکون را در اختیار سایرین نیز قرار می‌دهند.

در صورت تمایل به عضویت در باشگاه مشتریان دوربین نیکون, فرم مخصوص آن از داخل همین سایت را تکمیل نموده و به جمع هزاران کاربر دوربین و لنز نیکون در ایران بپیوندید.

شبکه‌های اجتماعی مرکز تعمیر دوربین نیکون

در عصر فناوری اطلاعات؛ در همه شبکه‌های اجتماعی با شما همراه هستیم. برای عضویت در شبکه‌های اجتماعی مرتبط با مرکز تعمیر دوربین نیکون؛ برای ارتباط با سایر مشتریان و برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه فناوری و تولید دوربین یا لنزهای جدید کمپانی نیکون؛ با شبکه‌های اجتماعی مرکز تعمیر دوربین نیکون و مرکز نمایندگی دوربین نیکون, همراه باشید.
روش ارسال دوربین نیکون برای تعمیر
مشتریان محترم نمایندگی تعمیر دوربین نیکون؛ برای ارسال دوربین نیکون خود جهت انجام سرویس‌های دوره‌ای یا خدمات تعمیر دوربین یا لنز نیکون خود؛ مستقیما به نشانی این مرکز مراجعه نمایند.
مشتریان محترم نمایندگی تعمیر دوربین نیکون در شهرستان‌ها؛ جهت ارسال دوربین خود ؛ نکات و موارد زیر را مورد توجه قرار دهند.

1- فرم مخصوص تعمیر دوربین را پر کنید.
فرم مخصوص تعمیر دوربین نیکون را از این سایت دانلود نموده و آن را پر کنید. در صورت عدم دسترسی به فرم مخصوص؛ در یک برگه کاغذ A4 و با خط خوانا؛ شرح عیوب و ایرادات مشاهده شده در دوربین یا لنز خود را یادداشت نمایید. همچنین شماره تلفن, نشانی و سایر اطلاعات فردی مورد نیاز برای دسترسی سریع در مواقع لزوم را در برگه دوربین یادداشت نمایید. این برگه را به همراه دوربین خود در بسته بندی قرار داده و برای مرکز تعمیر دوربین نیکون ارسال نمایید.

2 – دوربین را بسته بندی کنید.
در صورتی که به اداره پست مراجعه می‌کنید؛ دوربین را به قسمت بسته بندی اداره پست تحویل دهید تا آن را برای شما بسته بندی کنند. برای بسته بندی دوربین از یک جعبه با دو برابر حجم دوربین خود استفاده نمایید. از پوشش‌های ضربه گیر و چسب مخصوص برای بسته بندی دوربین خود استفاده نمایید. دقت کنید تا کارتن مورد استفاده برای بسته بندی؛ فاقد هر گونه میخ؛ سنجاق یا سوزن منگنه بیرون زده باشد. برای بسته بندی دوربین؛ بند دوربین را از آن جدا کنید. همچنین باتری و کارت حافظه را نیز از دوربین خارج نمایید و نیازی به ارسال آن‌ها به همراه دوربین وجود ندارد. در صورتی که لنز شما نیز نیاز به تعمیر دارد؛ آن را به صورت مجزا بسته بندی نموده و تمامی نکات ایمنی را برای بسته بندی لنز نیکون رعایت نمایید.
در صورت امکان از سرویس پیشتاز؛ و همراه با بیمه برای ارسال دوربین به مرکز تعمیر دوربین نیکون استفاده کنید.

3 – مشخصات پستی دوربین خود را اطلاع دهید.
پس از ارسال دوربین برای مرکز تعمیر دوربین نیکون, با ما تماس گرفته و مشخصات پستی و تاریخ ارسال دوربین برای مرکز تعمیر دوربین نیکون را به ما اطلاع دهید.
پس از دریافت دوربین؛ تمامی موارد از جانب کارشناسان ما بررسی شده و اطلاعات لازم در مورد فرایند‌های تعمیر دوربین به شما اطلاع داده می‌شود.