سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

کمپانی GoPro محصول جدید Hero10 Black را معرفی می کند .

 

تقریبا یکسال از معرفی دوربین اکشن Hero 9 Black  از سوی کمپانی GoPro  می گذرد و اکنون این کمپانی قصد دارد تا جدید ترین محصول خود با نام Hero 10 Black را معرفی نماید . این محصول جدید ترین دوربین اکشن ساخت کمپانی است و در درون بدنه آن از یک چیپ GP2 برای افزایش کارایی و بهبود عملکرد های سیستم استفاده شده است .

دوربین Hero10 Black با استفاده از چیپ GP2 قادر به دستیابی به فریم ریت دو برابر بیشتر از مدل Hero9 Black می باشد و افزایش سرعت پردازش تصاویر یکی از مزیت های عمده ای است که با استفاده از این چیپ جدید می توان به دست آورد . همچنین بنا بر اعلام این کمپانی ، دوربین Hero10 قادر به بارگذاری فایل های ویدیویی در دستگاه های تلفن هوشمند با سرعت 20 درصد بالاتر از مدل Hero 9 می باشد. همچنین این امکان وجود دارد که بتوان دوربین Hero10 را مستقیما به یک تلفن هوشمند متصل نموده و سرعت انتقال تصاویر بسیار سریعتری را با استفاده از Quik app ساخت گوپرو به دست آورد . اکنون به لطف استفاده از چیپ GP2  این دوربین قادر به نمایش 30 فریم بر ثانیه در صفحه ال سی دی خود می باشد.

افزایش سرعت پردازش تصاویر موجب شده است تا سنسور 23.6MP این دوربین راندمان و کارایی بالاتری را ارایه دهد . در دوربین قدیمی تر Hero9 تصاویر ثابت 12MP با استفاده از ناحیه 4K 4:3 سطح سنسور می توان به دست آورد اما در دوربین Hero10 تصاویر ثابت 19.6MP ر ا از ناحیه فیلمبرداری 5.3K 4:3 سطح سنسور می توان استخراج نمود . قدرت فیلمبرداری 5K 16:9 در دوربین قدیمیتر تر اکنون به تصاویر ویدیویی با کیفیت 5.3K 16:9 ارتقا یافته است که از این طریق مگاپیکسل بیشتر در تصاویر ثابت رانیز می توان توجیه نمود .

همچنین به کار گیری چیپ GP2 موجب ارتقا وضعیت فریم ریت دوربین و به تبع آن موجب افزایش سرعت پردازش تصاویر این دوربین شده است . دوربین Hero10 Black قادر به فیلمبرداری 5.3K/60p, 4K/120p 2.7K/240p می باشد . در دوربین Hero9 فیلمبرداری با کیفیت های 5K/30p, 4K/60p و FHD در 240 فریم بر ثانیه را می توانستیم به دست بیاوریم .

فیلمبرداری با این دوربین نه تنها سریعتر و با کیفیت تر شده است بلکه به لطف به کارگیری نرم افزار تثبیت تصویر HyperSmooth 4.0 ، این تصاویر از پایداری و ثبات بالاتری نیز برخوردار می باشند . در زمان کار با دوربین GoPro Hero10 سه سطح تثبیت تصویر در حالت های off, standard و boost را می توان به دست آورد که از این بین گزینه boost با اعمال ضریب کراپ بر روی تصویر موجب ایجاد پایدارترین حالت تصویر برداری در زمان کار با این دوربین می شود . گزینه حالت استاندارد فاقد ضریب کراپ است اما حالت تثبیت تصویر آن در بهترین وضعیت قرار ندارد.

برای دوربین گوپرو Hero10 از همان باتری های مدل قدیمیتر Hero9 استفاده شده است اما فیلمبرداری با سرعت و رزولوشن بالاتر موجب می شود تا نیروی این باتری در زمان سریعتری به پایان برسد .

 

در حال حاضر دوربین اکشن GoPro Hero10 Black با قیمت 499 دلار در بازار های جهانی در دسترس قرار دارد .

 

تهیه و تنظیم : ایده‌آل دوربین - نمایندگی تعمیر دوربین و لنز در ایران

 

 

 

۵
از ۵
۲۷ مشارکت کننده