سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

کمپانی نیکون رسما شروع تولید لنز Nikkor 40mm F2 را اعلام نمود.

 

بعد از مدت ها گمانه زنی در رابطه با تولید یک لنز جدید ، کمپانی نیکون رسما تولید لنز نیکون Nikkor 40mm F2 را اعلام نمود . این محصول در واقع یک لنز پرایم کوچک و کم حجم و ارزان قیمت است که به طور خاص برای استفاده به همراه دوربین های میرورلس سری Z نیکون طراحی شده است .

تعمیر دوربین نیکون

این لنز با وزنی در حدود 170 گرم یک گزینه بسیار ایده آل برای دوربین های میرورلس در هر دو گروه فول فریم و APS-C به شمار می آید . در درون بدنه لنز Nikkor 40mm F2 از 6 المنت در 4 گروه استفاده شده است و بنا بر اعلام کمپانی نیکون  ، دیافراگم 9 تیغه ای مدور این لنز دستیابی به بوکه های کاملا نرم و زیبا را امکان پذیر می نماید . حداقل فاصله فوکوس دهی این لنز 29 سانتیمتر است و قطر دهانه فیلتر 52 میلیمتری آن استفاده از انواع فیلترهای موجود در بازار به همراه آن را امکان پذیر می نماید.

تعمیر لنز نیکون

لنز نیکون Nikkor 40mm F2 از هر لحاظ یک گزینه مقرون به صرفه برای افراد حرفه ای می باشد که تمایل دارند تا امکانات حجم و وزن کوچک یک لنز پرایم پر سرعت را در قیمتی پایین تر نسبت به حد معمول به دست بیاورند. این لنز برای استفاده از انواع سبک های عکاسی مناسب است و از عکاسی خیابانی گرفته تا عکاسی در فضاهای داخلی و کم نور و یا حتی برای عکاسی پرتره با نماهای نسبتا باز ، این محصول به شما کمک می کند تا عکسهایی با نور کافی و پس زمینه ای کنترل شده را به دست بیاورید . دیافراگم سریع این لنز ، به خوبی امکان عکاسی در شرایط کم نور را فراهم می آورد و یا حتی اگر شما تمایل دارید تا فیلمبرداری 4K با وضوح تصویر بالا را به همراه دوربین خود انجام دهید ؛‌ Nikkor 40mm F2 یک گزینه ایده‌آل برای شما به شمار می آید .

تعمیر لنز و دوربین نیکون

برخی از مزیت ها و ویژگی های لنز Nikkor 40mm F2 عبارتند از :

وزن سبک و بدنه کم حجم که استفاده از آن برای تمامی کاربرد های عکاسی روزانه را امکان پذیر می نماید.

بوکه های عالی و جدا سازی مطلوب سوژه از پس زمینه

فاصله کانونی استاندارد برای دستیابی به یک زاویه دید طبیعی

استفاده از 6 المنت در 4 گروه به همراه دیافراگم 9 تیغه ای برای کنترل مطلوب حالتهای نوردهی

استفاده از دیافراگم الکترومغناطیسی برای کنترل دقیق و پایدار شرایط نور موجود در صحنه

حداقل فاصله فوکوس دهی 29 سانتیمتر

بدنه مقاوم و مهر و موم شده در برابر نفوذ عوامل محیطی

اتوفوکوس نرم و بدون صدا در طول زمان فیلمبرداری

وجود حلقه کنترل قابل تنظیم بر روی بدنه خارجی لنز

استفاده از درزگیر های لاستیکی در تمامی بخش های بدنه این لنز ، مقاومت کافی در برابر شرایط محیطی و اقلیمی را به خوبی فراهم می آورد.

این محصول علاوه بر وزن و حجم بسیار کوچکی که دارد با قیمت نسبتا مناسبی در بازار های جهانی ارایه می شود و با قیمت پایه 299 دلار ، یک گزینه بسیار ایده آل برای آن دسته از افرادی است که به امکانات یک لنز پرایم حرفه ای با قیمت نسبتا مناسب نیاز دارند .

 

تهیه و تنظیم : ایده آل  دوربین - نمایندگی تعمیر دوربین نیکون

 

 

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده