سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

پهباد تصویر برداری DJI Mini SE

پهباد تصویر برداری DJI Mini SE در سراسر جهان در دسترس می باشد.

کمپانی DJI ( تولید کننده انواع گیمبال و پهباد های تصویر برداری ) اعلام نمود که محصول DJI Mini SE به عنوان یکی از کوچکترین و سبکترین پهباد های تصویر برداری ساخت این کمپانی از هم اکنون در سراسر جهان در دسترس خریداران قرار دارد.

 

این کمپانی اعلام نموده است که DJI Mini SE در واقع مدل کوچکتر و ارزان قیمت تر پهباد های سری Mini است و از سال 2019 به عنوان یک پهباد سطح مبتدی به بازار های جهانی معرفی شده است . در سال 2020 پهباد تصویر برداری DJI Mini 2 به بازار عرضه شد و کارشناسان نمایندگی DJI بر این باور بوده اند که این محصول یکی از کاملترین پهباد های تصویر برداری در سذی Mini بوده و امکانات نسبتا کاملی را در اختیار کاربران قرار می دهد . پهباد تصویر برداری DJI Mini 2 در زمان ارایه ، با قیمت اولیه 450 دلار فروخته می شد که 150 دلار گرانتر از مدل Mini SE می باشد.

نمایندگی تعمیر دوربین و لنز و هلی شات

پهباد تصویر برداری DJI Mini SE بیشتر به عنوان یک جایگزین برای مدل DJI Mini در خط تولید این کمپانی قرار گرفته است و در حالیکه پهباد Mini 2 قادر به تصویر برداری هوایی با کیفیت 4K است اما محصول DJI Mini SE تصاویر ویدیویی با رزولوشن 2.7k را در دسترس قرار می دهد .

پهباد تصویر برداری DJI Mini SE با وزنی در حدود 249 گرم دقیقا هم وزن محصول DJI Mini اورجینال است و بنا بر اعلام DJI پهباد هایی که با این وزن ( 249 گرم ) ساخته می شوند ، دقیقا دارای حجم و وزن معادل با یک گوشی تلفن هوشمند می باشند . از این روی این پهباد ها از قابلیت جابجایی بسیار آسانی برخوردار بوده و و در کلاس سریعترین و سبکترین پهباد های تصویر برداری جهان قرار میگیرند . همچنین در بسیاری از کشور ها برای تصویر برداری با پهباد DJI Mini SE نیاز به کسب مجوزهای خاص وجود ندارد .

این پهباد در حالت جمع شده ، دارای ابعاد 131 x 81 x 58mm است و در حالت گسترده به همراه ملخ ها به ابعادی برابر با 245 x 289 x 56mm دست می یابد . حداکثر سرعت برخواست از زمین این پهباد 4 متر بر ثانیه و حداکثر سرعت پیمایش آن ( بدون وجود باد ) 13 متر بر ثانیه عنوان شده است .

 

همانگونه که پیش از این نیز بیان شد ، مدل پهباد DJI Mini SE دقیقا از همان مشخصات DJI Mini اورجینال پیروی می کند عکس های هوایی با کیفیت 12 مگاپیکسل و فیلمبرداری با رزولوشن 2.7K Quad HD با استفاده از سنسور 1/2.3" CMOS موجود در درون بدنه این پهباد به دست آورده می شوند .لنز داخلی این دستگاه دارای فاصله کانونی 24mm بر روی سنسور های معادل با 35 میلیمتر است و بازترین حالت دیافراگم آن در F2.8 قرار می گیرد . دامنه حساسیت ایزو در زمان های عکاسی و تصویر برداری در محدوده 100-3200 قرار داشته و گیمبال استابیلایزر موتور دار آن 3 محوره بیان شده است . حداکثر زمان پرواز 30 دقیقه در هر مرتبه از شارژ کامل باتری را با استفاده از این پهباد می توان به دست آورد .

تعمیر DJI

پهباد تصویر برداری DJI Mini SE دارای انواع ویژگی های کاربردی آسان و قابل استفاده است که از جمله آنها به گزینه QuickShots می توان اشاره نمود . در زمان استفاده از گزینه های QuickShots شما قادر خواهید بود تا انواع حالت های پروازی خودکار از قبیل Dronie, Rocket, Circle و Helix را با این پهباد اجرا کنید . همچنین این پهباد دارای یک مود تصویر برداری CineSmooth است که با استفاده از آن سرعت پرواز پهباد کاهش یافته و تصاویر فیلمبرداری شده از دقت و پایداری بسیار بالاتری برخوردار می باشند .

تعمیر هلی شات

نرم افزار کاربردی DJI Fly app به کاربران کمک می کند تا نواحی جذاب برای تصویر برداری هوایی را به اسانی پیدا نموده و پلتفرم شبکه اجتماعی SkyPixel نیز تا تصاویر هوایی خود را به راحتی با دیگر کاربران پهباد های تصویر برداری به اشتراک بگذارند .

پهباد تصویر برداری DJI Mini SE از هم اکنون و با قیمت 300 دلار در بازار های جهانی در دسترس کاربران قرار دارد .

 

تهیه و تنظیم : ایده آل دوربین - نمایندگی تعمیر دوربین و لنز و تجهیزات عکاسی در ایران

 

 

۵
از ۵
۲۴ مشارکت کننده