سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

کمپانی بلک مجیک دوربین جدید BMPCC 6K (G2) را معرفی کرد

 

Blackmagic Design نسخه جدیدی از Pocket Cinema Camera 6K خود را معرفی کرده است که دارای صفحه نمایش تاشو و یک باتری بزرگتر  نسبت به سایر مدل های مشابه است و همچنین دارای یک  سیستم عامل جدید برای کل سری PCC  می باشد که با استفاده از آن که یک ژیروسکوپ تثبیت کننده تصویر را فعال می کند که حرکت دوربین را برای اصلاح نرم افزاری را ردیابی می کند.

تعمیر دوربین - نمایندگی تعمیر دوربین

البته باید توجه داشته باشیم که مدل Blackmagic PCC 6K (G2)  بیشتر یک به‌روزرسانی است تا یک دوربین کاملاً جدید، اما در هر صورت این محصول جدید علاوه بر برخورداری از یک مانیتور LCD لولایی جدید 5 اینچی و سازگاری با همان باتری NP-F550 که دوربین  PCC 6K Pro فعلی از آن استفاده می‌کند، همچنین دارای یک ویزور الکترونیکی جداشدنی نوع  Camera Pro EVF نیز پشتیبانی می کند. این مدل جدید فاقد فیلترهای داخلی است که پیش از این در نسخه Pro دیده می شد.

تعمیر دوربین - نمایندگی تعمیر دوربین

بنا بر اعلام کمپانی بلک مجیک ، مدل جدید از همان فناوری تنظیم رنگ نسل پنجم مشابه با مدل های  URSA Mini Pro 12K پیشرفته خود استفاده می‌کند، که رنگ پوست دقیق‌تر و یک «منحنی گامای 12 بیتی پویا» جدید را به ارمغان می‌آورد که در نواحی هایلایت و سایه به گرفتن داده‌های رنگی بیشتر کمک می‌کند.

بسیاری از قسمتهای این دوربین تقریباً مشابه PCC 6K موجود است و از همان سنسور 6144 x 3456 پیکسل استفاده می کند و قابلیت اتصال با لنز های مانت Canon EF نیز در آن حفظ شده است .

همزمان با این محصول ،‌کمپانی  Blackmagic از به روز رسانی جدید به نسخه نرم افزاری (7.9) را برای کل سری دوربین‌های سینمای  رونمایی کرده است که در میان کاربرد های آن ، یک ژیروسکوپ غیرفعال حسگر حرکت را در داخل دوربین‌ها فعال می‌کند. این  ژیروسکوپ قادر است تا حرکتهای  دوربین را به دست آورده و داده های به دست‌آمده را در  داخل اطلاعات فایل ویدئویی ذخیره می کند. هنگامی که این فایل به Blackmagic's Davinci Resolve وارد می‌شود، نرم‌افزار می‌تواند از داده‌های تعبیه‌شده برای ارائه حالت تثبیت‌ بهتر به فیلم استفاده کند.

این دوربین جدید از کمپانی بلک مجیک در سراسر جهان با قیمت 1995 دلار در دسترس می باشد.

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده