سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

دوربین جدید پاناسونیک Lumix GH6 معرفی شد

 

کمپانی پاناسونیک جدید ترین دوربین خود با نام Lumix DC-GH6 را معرفی نمود. این محصول در واقع یک دوربین با قابلیت های فیلمبرداری پیشرفته است که در درون بدنه آن از یک سنسور میکرو چهار سوم استفاده شده است و به کارگیری یک پردازشگر به روز رسانی شده و استابیلایزر داخلی بدنه ، از جمله دیگر ویژگی های آن به شمار آورده می شوند.

تعمیر دوربین - نمایندگی تعمیر دوربین

در واقع دوربین پاناسونیک Lumix DC-GH6 دارای یک سنسور 25.2MP CMOS است که آنرا قادر به ضبط 14 فریم بر ثانیه در مود AF-S می سازد و قابلیت تصویر برداری ویدیویی 5.7K/30p در Apple ProRes 422 HQ برای نخستین بار است که در دوربین های سری لومیکس قابل استفاده می باشد. اگر شما تمایل به فیلمبرداری با رزولوشن 4K داشته باشید ،دوربین پاناسونیک GH6 ضبط ویدیویی 10-bit 4:2:2 تا DCI 4K/60p, 10-bit 4:2:0 و 4K/120p و FHD تا حداکثر 1080/240p را در اختیار شما قرار می دهد . انواع مختلفی از فریم ریت ها تا 1080/300p در این دوربین پشتیبانی می شوند.

تعمیر دوربین - نمایندگی تعمیر دوربین

همچنین پاناسونیک در این دوربین یک لاگ V-Log/V-Gamut را افزوده است که مشابه آنرا پیش از این در دوربین های فیلمبرداری سینمایی دیده بودیم و به کارگیری آن برای نخستین بار در یک دوربین میکرو چهار سوم دامنه دینامیکی +13 استاپ را به وجود آورده است .

تعمیر دوربین - نمایندگی تعمیر دوربین

در این دوربین  اطلاعات تصویر برداری شده توسط یک پردازشگر Venus Engine مورد ارزیابی قرار داده می شوند و یک فن خنک کننده داخلی در تمام زمان های فیلمبرداری به پایین نگه داشتن دمای داخلی دوربین کمک می کند. کمپانی پاناسونیک قدرت لرزشگیر داخلی این دوربین را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش داده است و بر اساس استاندارد های CIPA این دوربین قادر به 7.5 استاپ کاهش لرزش تصویر در 5 محور می باشد. این عملکرد در فواصل کانونی بلند تر نیز به خوبی قبل حفظ بوده و از تطابق کامل با سیستم لرزش گیر داخلی لنز ها نیز برخوردار می باشد.

تعمیر دوربین - نمایندگی تعمیر دوربین

در قسمت پشت بدنه این دوربین یک صفحه ال سی دی 3 اینچی با کیفیت 1.84 میلیون نقطه دارای حالت کاملا بازشونده و چرخان می باشد. همچنین در قسمت بالای بدنه این دوربین ویزور الکترونیکی OLED با کیفیت 3.68 میلیون نقطه خودنمایی می کند . علاوه بر این مشخصات امکان ضبط بر SSD و یا ارسال تصاویر از طریق USB-C نیز در این دوربین ارایه می شود.

دوربین پاناسونیک Panasonic Lumix GH6 از اوایل بهار امسال با قیمت 2199 دلار در بازار های جهانی در دسترس خواهد بود.

 

تهیه و تنظیم : ایده آل دوربین - نمایندگی تعمیر دوربین و لنز در ایران

 

۵
از ۵
۱۷ مشارکت کننده