سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

بررسی دوربین عکاسی Sony A9 III

دوربین Sony A9 III اولین دوربین بدون آینه جهان با سنسور فول فریم گلوبال شاتر است که به تازگی کمپانی سونی این دوربین را طراحی و وارد بازار کرده است.

از آنجایی که دوربین Sony A9 III دارای سنسور 24.6 مگاپیکسلی Exmor RS CMOS است، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند عکاسی مداوم با سرعت 120 فریم بر ثانیه را تجربه کنند.

جهت خرید دوربین سونی A9 III می‌توانید به نمایندگی دوربین سونی (ایده آل دوربین) مراجعه کنید و دوربین Sony A9 III خود را همراه با کارت گارانتی ایده آل دوربین خریداری کنید. 

ایده آل دوربین به عنوان بزرگ‌ترین مرجع خدمات دوربین سونی و لنز سونی علاوه بر معرفی جدیدترین دوربین‌ها و لنزهای سونی، مشاوره رایگان  جهت خرید در اختیار شما عزیز می‌گذارد و در صورت  خرابی لنز دوربین، خرابی دوربین خود و رفع ایراد می‌توانید از خدمات نمایندگی دوربین سونی با نظارت مدیریت مجموعه جناب آقای عمران قاسمی بهره مند شوید.

لازم به ذکر است که طبق فراخوان نمایندگی دوربین سونی در ایران جهت  سرویس دوره‌ای دوربین و لنز سونی خود که کاملا رایگان می‌باشد، می‌توانید به شرکت ایده آل دوربین مراجعه نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوربین Sony A9 III، خرید لنز و تعمیر در محل می‌توانید با کارشناسان مجرب ایده آل دوربین در ارتباط باشید.

02162999596

تصویر دوربین عکاسی Sony A9 III

مشخصات دوربین Sony A9 III

دوربین Sony A9 III با سنسور 24.6 مگاپیکسلی Exmor RS CMOS طراحی و تولید  شده است. این سنسور با طراحی جدید، عکاسی پیاپی با سرعت 120 فریم در ثانیه با AF/AE را فراهم می‌کند. برخی دیگر از مشخصات و ویژگی‌های دوربین Sony A9 III عبارتند از:

 

سیستم فوکوس

سیستم فوکوس Fast Hybrid AF با 693 نقطه فوکوس فازی و 425 نقطه فوکوس کنتراستی، سرعت و دقت بالایی را در فوکوس به کاربران ارائه می‌دهد.

 

فیلمبرداری با کیفیت 4K

علاوه بر عکاسی، دوربین قابلیت فیلمبرداری 4K با حداکثر سرعت 120 فریم در ثانیه را داراست. این ویژگی به عنوان یک امکان بی‌نظیر برای عکاسی با سرعت بالا و ضبط ویدیوهای با کیفیت شناخته می‌شود.

 

عملکرد شاتر و ویژگی‌های فیلمبرداری

دوربین Sony A9 III با گلوبال شاتر BSI CMOS امکان ضبط عکس‌های خام با وضوح کامل تا 120 فریم در ثانیه را فراهم می‌کند. این سیستم با همگام‌سازی فلاش در تمام سرعت‌های شاتر تا 1/80000 ثانیه، به کاربران امکان‌پذیری بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

تصویر دوربین Sony A9 III

حسگر تصویر

استفاده از حسگر تصویر فول‌فریم با رزولوشن بالا، تصاویری با کیفیت بالا و جزئیات دقیق ایجاد می‌کند.

 

سرعت عکاسی

دوربین با سیستم عکاسی بسیار سریع، قابلیت عکاسی با سرعت 20 فریم در ثانیه را فراهم می‌کند، که برای لحظات سریع و ورزشی ایده‌آل است.

 

پردازشگر تصویر

پردازشگر تصویر BIONZ XR باعث بهبود کیفیت تصاویر، داینامیک رنج بالا و کاهش نویز در شرایط نوری ضعیف می‌شود.

 

اتصالات

دارای قابلیت اتصال USB-C ،HDMI، Wi-Fi و بلوتوث برخوردار است.

 برخی دیگر از مشخصات و ویژگی‌های دوربین Sony A9 III عبارتند از:

  • قابلیت عکاسی پیاپی تا 30 فریم در ثانیه
  • پردازشگر تصویر BIONZ XR
  • ضبط عکس‌ها در فرمت RAW
  • سنسور 24.2 مگاپیکسل Exmor RS CMOS
  • فیلم‌برداری 4K با حداکثر سرعت 120 فریم در ثانیه
  • صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با وضوح بالا
  • Wi-Fi و بلوتوث داخلی برای انتقال فایل‌ها و کنترل از راه دور
  • عمر باتری طولانی
  • فوکوس خودکار با 693 نقطه فازی و 425 نقطه کانتراستی

تصویر دوربین سونی A9 III

خرید دوربین سونیA9 III

جهت خرید دوربین سونی A9 III می‌توانید به نمایندگی اصلی دوربین سونی (ایده آل دوربین) مراجعه کنید و دوربین Sony A9 III همراه با کارت گارانتی ایده آل دوربین خریداری کنید. 

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.

62999596

قیمت دوربین Sony A9 III

همانطور که می‌دانید با توجه به نوسانات قیمت دلار، قیمت دوربین Sony A9 III متغیر است و نمی‌توان قیمت مشخصی را برای آن اعلام کرد. بنابراین برای استعلام قیمت دوربین Sony A9 III می‌توانید از طریق شماره تماس 62999596 با تیم فروش ایده آل دوربین در ارتباط باشید.

 

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده