سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

دوربین سونی a6100

تصویر ​​دوربین عکاسی سونی a6100

دوربین Sony a6100 یک دوربین میرورلس با سنسور 24 مگاپیکسلی در رده سنسورهای APS-C است. این دوربین به طور خاص برای استفاده از توسط افرادی که در حوزه عکاسی وارد می‌شوند و همچنین برای عکاسی در سطوح مبتدی طراحی شده است. اگر شما علاقمند به گرفتن عکس‌های با ویژگی‌های مطلوب هستید اما آگاهی کافی از اصول عکاسی ندارید، این دوربین گزینه‌ مناسبی برای شما خواهد بود.

ویژگی‌های فنی دوربین سونی a6100 باعث می‌شود آن را یک دوربین منحصر به فرد و شگفت‌انگیز در بازار عکاسی تلقی کنیم. از این رو، با توجه به مشخصات کلی آن، این دوربین با یک قیمت منطقی نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

جهت خرید دوربین Sony a6100 می‌توانید به نمایندگی دوربین سونی (ایده آل دوربین) مراجعه کنید و دوربین سونی a6100 خود را همراه با کارت گارانتی ایده آل دوربین خریداری کنید. 

ایده آل دوربین به عنوان بزرگ‌ترین مرجع خدمات دوربین سونی و لنز سونی علاوه بر معرفی جدیدترین دوربین‌ها و لنزهای سونی، مشاوره رایگان  جهت خرید در اختیار شما عزیز می‌گذارد و در صورت خرابی لنز دوربین، خرابی دوربین خود و رفع ایراد می‌توانید از خدمات نمایندگی دوربین سونی با نظارت مدیریت مجموعه جناب آقای عمران قاسمی بهره مند شوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوربین سونی a6100 و تعمیر در محل می‌توانید با کارشناسان مجرب ایده آل دوربین در ارتباط باشید.

021-62999596

مشخصات فنی دوربین سونی a6100

  • سنسور: 24 مگاپیکسل APS-C CMOS
  • سیستم اتوفوکوس پیشرفته با قابلیت تعقیب سوژه
  • ویزور الکترونیکی با رزولوشن 1.44 میلیون نقطه از نوع OLED
  • صفحه ال سی دی باز شونده و لمسی
  • قابلیت انتقال تصاویر از طریق وای فای و NFC
  • قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 4K
  • قابلیت شارژ با استفاده از پورت USB

 

اتوفوکوس

سیستم اتوفوکوس جدیدترین نسخه از کمپانی سونی با نام 'ردیابی AF زمان واقعی' می‌باشد که یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های فوکوس در بازار عکاسی است. این سیستم در دوربین سونی a6100 مورد استفاده قرار گرفته است. قابلیت این سیستم این است که به صورت همزمان افراد را در صحنه تشخیص می‌دهد و به دنبال آن‌ها می‌پردازد.

در زمان استفاده از این سیستم، دوربین به سرعت چشم هر فرد را شناسایی می‌کند و به فوکوس قرار می‌دهد. حتی در شرایطی که نقطه فوکوس دقیق مشخص نباشد، تلاش می‌کند تا کل چهره فرد را در فوکوس قرار دهد. علاوه بر این، این سیستم به گونه‌ای هوشمند عمل می‌کند که در صورتی که سوژه از دوربین حرکت کند، ناحیه فوکوس را به‌روزرسانی می‌کند و در زمان شناسایی مجدد چهره فرد، دوباره فوکوس را روی چهره و چشم او تنظیم می‌کند. در حال حاضر هیچ یک از سیستم‌های اتوفوکوس دیگری از این قابلیت‌های عملی برخوردار نیستند.

با توجه به این ویژگی‌ها، دوربین Sony a6100 با دارا بودن یکی از بهترین سیستم‌های اتوفوکوس موجود در جهان، یکی از برترین انتخاب‌ها برای عکاسی در محیط‌های خانوادگی، مراسم و غیره محسوب می‌شود.
 

بدنه و حمل و نقل

شکل ظاهری بدنه دوربین سونی Sony a6100 با مدل قدیمی‌تر a6000 بسیار شبیه به هم است و مانند دیگر مدل‌های گران‌قیمت، این بدنه از جنس پلاستیک ساخته شده است. با این حال، بدنه خشک و پلاستیکی دوربین با پوششی از لاستیک‌های چرمی پوشیده شده است که احساس کاملاً راحتی را در دست به وجود می‌آورد.

گریپ جلویی دوربین دارای عمق کافی است که در دست گرفتن آن به راحتی انجام شود. دایل پشتی دوربین نیز مناسب بوده و انجام کنترل‌های دوربین را آسان می‌کند. مکان قرار گیری دکمه ضبط فیلم در لبه سمت راست دوربین، یکی از نقاطی است که ممکن است در استفاده از دوربین مقداری از راحتی را به همراه نداشته باشد.

در مقایسه با بسیاری از مدل‌های قدیمی‌تر سونی، دوربین Sony a6100 دارای صفحه ال سی دی لمسی است که کاربری راحت‌تری را فراهم می‌کند. این ویژگی همراه با قابلیت کنترل فوکوس با استفاده از صفحه لمسی، یکی از ویژگی‌های برجسته این دوربین است.

ویزور این دوربین اندازه متوسطی دارد و با کیفیت 44/1 میلیون نقطه رزولوشن، تصویری با کیفیت مشابه 800 در 600 را به نمایش می‌گذارد. این ویزور ممکن است به مقایسه با دوربین‌های پیشرفته و گران‌قیمت باشد، اما باید توجه داشت که بسیاری از دوربین‌های هم رده با Sony a6100 ویزوری ندارند.

 

منوها و رابط کاربری

علامت‌ها و برچسب‌های موجود بر روی دکمه‌های پشت دوربین Sony a6100 شبیه به آن‌هایی است که بر روی دوربین‌های پیشرفته‌تر سونی قرار دارد، که برای یک دوربین سطح مبتدی، این ممکن است کمی زیاده روی به حساب آید.

منوهای دوربین Sony a6100 نسبت به دوربین‌های این کلاس، کمی پیچیده به نظر می‌رسد و وجود تعداد زیادی از گزینه‌ها ممکن است سپری آن‌ها را کمی دشوارتر کند.

توجه داشته باشید که با خرید دوربین Sony a6100 از ایده آل دوربین، شما می‌توانید به صورت رایگان آموزش‌هایی را برای استفاده از این دوربین دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02162999596 تماس بگیرید.

 

وای فای و اتصالات

دوربین سونی a6100 قابلیت انتقال تصاویر از طریق وای فای را داراست. اتصال وای فای این دوربین می‌تواند از طریق NFC یا با استفاده از انتخاب عملکرد انتقال تصاویر در دوربین و نرم‌افزار مخصوص سونی امکان‌پذیر باشد. همچنین، این دوربین قابلیت اتصال بلوتوث به دستگاه‌های هوشمند را داراست و با استفاده از این امکان، ثبت موقعیت مکانی بر روی عکس‌ها نیز ممکن می‌شود.

 

ایزو خودکار

این دوربین دارای امکان استفاده از Auto ISO می‌باشد و در زمان استفاده از هر یک از مودهای خلاقانه عکاسی P,A,S,M از گزینه Auto ISO می‌توان استفاده نمود.

گزینه Auto ISO قادر است تا مقدار ایزو را در پایین ترین مقدار ممکن حفظ کند اما به محض کاهش مقدار نور؛ دوربین به صورت خودکار مقدار ایزو را افزایش می‌دهد تا بتوان از یک سرعت شاتر مناسب استفاده نمود. گزینه‌های Auto ISO و حالت جبران نوردهی در مود تنظیمات دستی وجود دارند و برای هر یک از این حالت‌های سرعت شاتر و دیافراگم نیز قابل تنظیم خواهند بود.

تصویر دوربین سونی a6100

قیمت دوربین سونی a6100

با توجه به ویژگی‌هایی که دوربین سونی a6100 ارائه می‌دهد، قیمت آن منطقی بوده و مقرون به صرفه است. به علت تغییرات و نوسانات نرخ ارز نمی‌توان قیمت دقیق دوربین سونی a6100 را محاسبه کرد. به همین دلیل حتما برای اطلاع از قیمت روز این دوربین با کارشناسان ما از طریق شماره زیر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

 02162999596

 

نتیجه‌گیری:

دوربین سونی Sony a6100 را می‌توان یکی از بهترین دوربین‌ها برای عکاسی در سفر و محیط‌های خانوادگی دانست، زیرا سیستم اتوفوکوس کاملاً قابل اعتماد و دقیق است که استفاده از آن برای ثبت جزئیات کامل و مناسب از چهره‌ها را بسیار آسان می‌کند.

اگرچه سیستم منوها و رابط کاربری این دوربین ممکن است کمی گمراه‌کننده به نظر بیاید، اما در هر صورت، اگر متمرکز به سوژه باشید، این دوربین قادر است بسیاری از کارها را به صورت خودکار انجام دهد. این دوربین به طور خاص برای استفاده از افراد مبتدی در عکاسی طراحی شده است و اگر بدون آگاهی از اصول عکاسی، تمایل دارید تا عکس‌هایی با ویژگی‌های مطلوب بگیرید، این دوربین یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود.

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده