سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

فوجی فیلم به‌روزرسانی‌های جزئی سیستم‌افزار را برای 5 سیستم دوربین APS-C خود منتشر می‌کند

کمپانی فوجی فیلم مجموعه ای از به روزرسانی های سیستم عامل جدید را برای دوربین های بدون آینه X-A5، X-A7، X-H1، X-T100 و X-T200 APS-C منتشر کرده است. در حالی که  این به‌روزرسانی‌ها نسبتاً جزئی هستند، اما در هر صورت با استفاده از آنها باگ‌های مختلف را برطرف می‌کنند و چند مشکل دیگر مربوط به لنزهای خاص تامرون را در زمان  کار با این دوربین ها برطرف می‌کنند.

ابتدا با کوچکترین به‌روزرسانی، نسخه 2.14 میان‌افزار Fujifilm X-H1 به‌ویژه زمانی که در یک محیط WiFi شلوغ هستید ارتباط بی‌سیم بین دوربین و برنامه تلفن همراه Fujifilm Camera Remote را بهبود می‌بخشد.

همچنین  برای چهار دوربین باقی مانده در این فهرسی، هر به روز رسانی سیستم عامل همان مشکلات مورد اشاره در فوق را برطرف می کند. به روز رسانی به فریمور نسخه 2.03 برای X-A5، نسخه 1.33 برای X-A7، نسخه 2.03 برای X-T100 و نسخه 1.16 برای X-T200 مشکلی را برطرف می‌کنند که باعث می‌شد این دوربین‌ها در هنگام نصب X-mount شخص ثالث به درستی کار نکنند. به طور خاص، فوجی فیلم می گوید که هنگام عکاسی با لنزهای 17-70 میلی متری F2.8 Di III-A VC RXD تامرون و 18-300 میلی متری F3.5-6.3 Di III-A VC VC به دو مشکل زیر توجه کرده است:

    هنگام عکاسی با عملکرد "High-speed Burst" در تنظیمات "AF-C"، با استفاده از TAMRON17–70mm F/2.8 Di -A VC RXD (مدل B070) با مدل‌های بالا، از فوکوس خارج می‌شود.

    هنگام زوم کردن از انتهای T به انتهای W، "شکار" در صفحه پیش‌نمایش رخ می‌دهد، که بر فیلم‌ها و همچنین عکس‌های ثابت ضبط‌شده در این شرایط با استفاده از TAMRON: 18–300mm F/3.5–6.3 Di III-A تأثیر می‌گذارد

این چهار به‌روزرسانی میان‌افزار همچنین «اشکال‌های جزئی دیگری» را که بر هر یک از این دوربین‌ها تأثیر می‌گذارد، برطرف می‌کنند. جالب است که فوجی فیلم به طور خاص به‌روزرسانی سیستم‌افزاری را ارائه می‌کند که مشکلات مربوط به لنزهای شخص ثالث را برطرف می‌کند. اگرچه لزوماً چیزی ناشناخته نیست، اما این مسئله  نشان می‌دهد که فوجی فیلم بدش نمی‌آید که کاربران با لنز های ساخت کمپانی های دیگر نیز به همراه دوربین های آن عکاسی کنند .

 

تهیه و تنظیم : ایده‌آل دوربین - نمایندگی تعمیر لنز و دوربین عکاسی در ایران

 

 

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده