سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

بهترین کارت های SD در سال 2022

 

 

سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین در زمینه خرید بهترین کارت های SD باکیفیت بالا و با قیمت مناسب به کاربران گرامی کمک کرده تا گزینه مناسب را با توجه به خواسته های خود انتخاب کنند.

 

 

مهم ترین عاملی که هنگام خرید کارت SD باید در نظر گرفت ظرفیت ذخیره سازی است. البته این بستگی به این دارد که برای چه کاری از کارت استفاده خواهید کرد. به عنوان مثال، عکاسان، فیلمبرداران و گیمرهای مشتاق معمولاً به کارت هایی با ظرفیت بیشتر نیاز دارند.

 

 

اکثر مدل‌های کارت حافظه دارای چندین گزینه ذخیره‌سازی هستند، اما برخی از آنها حداکثر 256 گیگابایت یا حتی اندازه‌های کوچک‌تر دارند. با این حال، حداکثر ظرفیت کارت SD که دستگاه شما با آن سازگار است بسیار مهم است که در نظر داشته باشید. اگر دستگاه شما نتواند از آن استفاده کند، هزینه ای برای ظرفیت بالاتر فایده ای ندارد! قبل از ادامه خرید، دفترچه راهنمای دستگاه خود را بررسی کنید.

 

 

 

اما اگر همه چیز آهسته بخواند و بنویسد، کارت حافظه 1 ترابایتی چه فایده ای دارد؟ سرعت باید معیار بعدی شما برای انتخاب کارت حافظه باشد. برای عکاسان، سرعت نوشتن بسیار مهم است، زیرا تعیین می‌کند با چه سرعتی می‌توانید عکاسی کنید، به خصوص در حالت پشت سر هم.

 

 

قابل توجه کاربران گرامی وبسایت رسمی ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی دوربین و لنز ، این سازمان با داشتن حرفه ای ترین تکنسین ها در زمینه تعمیر کارت SD در انواع اقسام رم ها قابلیت تعمیر انواع خرابی های وارد شده به کارت های شما را دارد.

 

 

برای اکثر موارد استفاده دیگر، سرعت خواندن عددی است که باید به آن توجه کرد، بنابراین می‌دانید چقدر طول می‌کشد تا یک بازی یا برنامه از کارت بارگیری شود. تولیدکنندگان این سرعت خواندن و نوشتن را روی بسته‌بندی ارائه می‌کنند که گفته می‌شود، این برچسب‌ها اغلب بهترین سناریوها هستند اما نتایج در دنیای واقعی کمی کندتر هستند.

 

 

چند ویژگی فنی دیگر برای درک کارت‌های SD وجود دارد. آنها در دسته بندی های بسیار پرسرعت (UHS) قرار می گیرند که حداقل نرخ انتقال داده را نشان می دهد. به عنوان مثال، U1 تا 10 مگابایت بر ثانیه می نویسد در حالی که U3 تا 30 مگابایت بر ثانیه می نویسد. اما فراتر از آن می رود. U3 به دلیل سرعت نوشتن سریع برای ذخیره سازی 4K بسیار مهم است، در حالی که U1 با رزولوشن های پایین تر سازگار است.

 

 

خرابی کارتخوان دوربین عکاسی :

 

در برخی مواقع مشاهده شده است که در هنگام جاگذاری کارت های SD به داخل کارتخوان دوربین عکاسی کاربر به صورت غلط ( برعکس یا با فشار ) کارت را قرار می‌دهد که این کار باعث خرابی کارت SD و حتی خرابی کارتخوان دوربین کاربر می‌شود.

 

 

 

کلاس‌های سرعت ویدیویی مانند V30، V60 و V90 نیز وجود دارند که V30 نشان‌دهنده پشتیبانی از 4K است و V60 و V60 تا 8K اما با سرعت‌های متفاوت (به ترتیب 60 مگابایت بر ثانیه و 90 مگابایت بر ثانیه) می‌شوند. همانطور که قبلاً می توانید بگویید، رتبه بندی U و V با هم همپوشانی دارند و U3 و V30 دارای قابلیت های ویدیویی مشابهی هستند.

 

 

 

 

بهترین کارت SD به طور کلی: کارت حافظه Transcend 700S

 

 

 

 

سرعت انتقال باور نکردنی

پشتیبانی 4K

بادوام

همراه با نرم افزار ابزار

گزینه های ذخیره سازی ناکافی

 

 

 

کارت حافظه Transcend 700S کارت SD مورد علاقه ما به دلیل ترکیبی عالی از قیمت و عملکرد است. به لطف امتیاز کلاس 3 سرعت UHS، می تواند به سرعت خواندن 285 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 180 مگابایت بر ثانیه برسد. این سرعت به این معنی است که می‌توانید بدون زحمت عکاسی با آتش سریع بگیرید.

 

 

همچنین از Video Speed ​​Class 90 (V90) برای ویدیوهای 4K و 8K با وضوح بالا پشتیبانی می کند در حالی که هزینه کمتری نسبت به گزینه های مشابه در این لیست دارد. این کارت به گونه ای ساخته شده است که در شرایط سخت مانند رطوبت، شوک، اشعه ایکس، دمای شدید و جریان های ساکن مقاومت کند.

 

از جمله تخصص های تعمیرات در سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین تعمیر کارت های SD Transcend است که بصورت قطعی با هزینه ای قابل توجیه قابل تعمیر می‌باشد.

 

به عنوان یک مزیت، Transcend نرم افزار بازیابی رایگان و انحصاری را ارائه می دهد، بنابراین می توانید در اعماق کارت به دنبال آثاری از فایل های پاک شده بگردید. نقطه ضعف اصلی این است که فقط در مدل های 32 و 64 گیگابایتی عرضه می شود که برای عکاسان و فیلمبرداران به سختی کافی است.

 

 

 

 

بهترین کارت SD با بودجه کم : کارت SanDisk Extreme Pro

 

 

 

 

سرعت داده های سریع

مقرون به صرفه

برای حرفه ای ها خوب است

سرعت های ادعا شده را نمی توان بدون فناوری اختصاصی به دست آورد

 

 

 

کارت SanDisk Extreme Pro بهترین انتخاب ما برای کارت SD عالی با بودجه مناسب است. علیرغم هزینه قابل توجه کمتر از سایر گزینه های موجود در این لیست، سرعت خواندن بسیار سریع آن تا 170 مگابایت بر ثانیه است که زمان انتقال فایل ها از کارت به رایانه را به حداقل می رساند. به‌علاوه، دارای امتیاز UHS Speed ​​Class 3 (U3) و Video Speed ​​Class 30 (V30) است که آن را برای فیلم‌برداری 4K UHD مناسب می‌کند.

 

 

 

با این حال، کارت فقط در مورد سرعت خواندن نیست. این ویژگی دارای سرعت نوشتن قابل توجه 90 مگابایت بر ثانیه است که به شما امکان می دهد در حالت پشت سر هم با تاخیرهای زمانی پردازش کمتری عکس بگیرید. در حالی که سرعت های ذکر شده عالی هستند ، برای دستیابی به آنها به فناوری اختصاصی مانند کارت خوان SD UHS-I SanDisk نیاز دارید. در غیر این صورت، در سرعت خواندن 90 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 80 مگابایت بر ثانیه گیر کرده اید. اگرچه این هنوز هم عالی است، حیف است که سرعت تبلیغ شده را از جعبه خارج نکنید.

 

 

 

توجه داشته باشید هنگام جدا کردن کارت SD یا متصل کردن آن به داخل کارتخوان دوربین حتما حتما حتما دوربین شما باید خاموش باشد زیرا ممکن است باعث اتصالاتی در قسمت اتصال کارت و کاتخوان شود و باعث خرابی SD Card یا دوربین شود.

 

 

 

با این حال، اگر بودجه کمی دارید، نسخه 64 گیگابایتی SanDisk Extreme Pro باید ارزش کافی برای پول را برای شما فراهم کند. و اگر به سراغ مدل‌های 128 یا 256 گیگابایتی بروید، در هر گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حتی بیشتر صرفه‌جویی می‌کنید. در نهایت، گزینه های 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی نیز برای کسانی که به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز دارند وجود دارد، اما این کارت ها در محدوده بودجه شما نیستند.

 

 

 

 

 

بهترین کارت SD برای عکاسی : Lexar Professional 2000x Card

 

 

 

 

سرعت خواندن و نوشتن استثنایی

عالی برای حرفه ای ها

پشتیبانی از ویدئو 4K

گران قیمت

حداکثر 256 گیگابایت

 

 

 

برای عکاسان حرفه ای، خطا در کارت Lexar Professional 2000x غیرممکن است. این به لطف پشتیبانی از فناوری UHS-II، قادر به خواندن تا 300 مگابایت بر ثانیه است. البته، با دستگاه‌های UHS-I سازگار است، اما شما به سرعت‌های مشابهی نخواهید رسید، زیرا UHS-II از نظر فیزیکی توانایی بیشتری برای انتقال داده‌های سریع‌تر دارد.

 

 

 

سرعت نوشتن این کارت SD می تواند به 260 مگابایت بر ثانیه برسد، که باید حالت پشت سر هم متوالی و عکسبرداری RAW را بدون زحمت انجام دهد. اگر دوست دارید چند فیلم در کنار عکس بگیرید، کارت شما را نیز تحت پوشش قرار می دهد. این دوربین دارای رتبه بندی U3 است که به شما امکان فیلمبرداری با کیفیت 4K را می دهد.

 

 

 

کارت Lexar Professional در مقایسه با اکثر گزینه های موجود در این لیست بسیار گران است. اما اگر به سرعت نیاز به کارتی با پشتیبانی از 4K دارید، این کارت برای شما مناسب است. برای کاربرانی که تازه کار هستند، قبل از خرید، دقت کنید که دوربین و کارتخوان شما با UHS-II سازگار است یا خیر.

 

 

نقطه ضعف دیگر این است که حداکثر ظرفیت آن 256 گیگابایت است، بنابراین باید از عکس های خود کمی بیشتر از زمانی که ظرفیت بیشتری دارید نسخه پشتیبان تهیه کنید.

 

 

 

تعمیر انواع خرابی در انواع کارت های SD تنها در ایده‌آل دوربین/نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش دوربین و لنزهای عکاسی انجام می‌شود. تمامی خدمات تعمیری نیز شامل 3 ماه گارانتی می‌باشد.

 

 

 

بهترین کارت SD برای GoPro: کارت حافظه SanDisk Extreme Pro

 

 

 

ایده آل برای ویدیوهای 4K و 8K

سرعت خواندن و نوشتن سریع و ثابت

برای شرایط سخت ساخته شده است

ظرفیت محدود

گران است

 

 

 

 

همه فیلمبرداران می دانند که تطبیق پذیری GoPro چقدر عالی است، به خصوص برای کسانی که دوست دارند در حال حرکت فیلم بگیرند. آن را با کارت حافظه SanDisk Extreme Pro جفت کنید، و یک مسابقه ساخته شده در بهشت ​​خواهید داشت. برای ضبط ویدئو، در کلاس سرعت V90 و کلاس سرعت UHS سه (U3) رتبه بندی شده است، که قادر به ارائه فیلمبرداری 4K و حتی 8K است.

 

 

 

مانند کارت Lexar ، SanDisk دارای سرعت خواندن تا 300 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 260 مگابایت بر ثانیه برای عکاسی پیاپی پیوسته با عکس‌های با وضوح بالا در فرمت‌های JPEG و RAW است. به علاوه، کارت به گونه ای ساخته شده است که با استحکام GoPro مطابقت داشته باشد. این کارت ضد آب، ضد ضربه، ضد دما و ضد اشعه ایکس است، بنابراین نگران کار با آن در شرایط سخت نباشید.

 

 

نحوه شناسایی کارت های SD اورجینال و فیک : کارشناسان سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین تمامی سرویس های خدماتی دوربین و لنز های عکاسی از جمله بررسی قطعات اورجینال و فیک کارت SD و باتری را به صورت حضوری انجام داده و گزارش کامل را به مشتریان می دهد.

 

 

SanDisk عالی است اما به اندازه کارت Lexar Professional هزینه دارد و حداکثر فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت است که ممکن است برای همه نیازهای شما فضای ذخیره سازی کافی نداشته باشد.

 

 

 

 

بهترین کارت SD برای Steam Deck: کارت حافظه میکرو SanDisk Extreme Pro

 

 

 

زمان بارگذاری سریع بازی

می تواند در شرایط سخت مقاومت کند

کمی گران است

 

 

 

SanDisk به دلیل کیفیت خود در فضای کارت حافظه شناخته شده است، بنابراین جای تعجب نیست که سومین بار در این لیست ظاهر شود. کارت حافظه میکرو SanDisk Extreme Pro انتخاب ما برای جفت انتخابی برای Steam Deck است. از کلاس های سرعت U3 و V30 به ترتیب برای UHS و ویدیو پشتیبانی می کند. با توانایی خود برای زنده ماندن در شرایط سخت، با نشان "Extreme" مطابقت دارد.

 

 

 

میکرو SD به لطف سرعت خواندن سریع 170 مگابایت بر ثانیه که به استفاده در دنیای واقعی ترجمه می شود، به سایر ملاحظات ما توجه نشان داد. نشان داده شده است که این کارت در هنگام راه‌اندازی بازی‌ها با RPS ، چند میلی‌ثانیه از SSD 512 گیگابایتی Steam Deck پیشی می‌گیرد . در حالی که این مقدار زیادی نیست، باید هر کسری از زمان بارگذاری بازی را کاهش دهد.

 

 

تنها نقطه ضعف واقعی این کارت این است که بسیار گران است، اما قیمت آن با توجه به عملکرد قابل توجیه است.

 

 

 

 

 

بهترین کارت SD برای Raspberry Pi: Silicon Power 3D NAND MicroSD Card

 

 

 

سرعت عالی Raspberry Pi 4

مقرون به صرفه

سطح سفید برای برچسب زدن

زمان بوت نسبتاً کند

 

 

 

اگرچه اکثر دستگاه‌های Raspberry Pi برای نیازهای ذخیره‌سازی خود کاملاً به حافظه خارجی متکی هستند، یک کارت 32 گیگابایتی بیش از حد کافی است. و انتخاب ما برای این دسته به  کارت Silicon Power 3D NAND MicroSD است. امتیاز آن UHS Speed ​​1 است و برنامه ها را به طور مداوم سریعتر از اکثر گزینه های مشابه در Raspberry Pi 4 بارگیری می کند. همچنین نشان داده شده است که عملکرد قابل توجهی در تست های مختلف دارد.

 

 

 

در حالی که این یک ویژگی معمولی نیست، MicroSD Silicon Power یک سطح کاملاً سفید دارد که وقتی تعداد زیادی از آنها را دارید، باید برای خط زدن برچسب ها برای شناسایی مفید باشد. در مورد جنبه های منفی، تنها مشکل واقعی اینجاست که زمان بوت آن نسبتاً کند است. وقتی دیگر معیارهای سرعت در بالاترین سطح قرار می گیرند، این مشکل بدی نیست.

 

 

 

 

 

 

بهترین کارت SD برای سوییچ: Sandisk MicroSDXC برای Nintendo Switch

 

 

 

عملکرد سریع نینتندو

مهر تایید نینتندو

بدون گزینه 1 ترابایت

 

 

 

با سرعت خواندن تا 100 مگابایت بر ثانیه و زمان بارگذاری سریع بازی، Sandisk MicroSDXC انتخاب ما برای Nintendo Switch است. همچنین از سرعت نوشتن تا 60 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند. بعلاوه، این کارت دارای مهر و مجوز توسط نینتندو است، که به شما اعتماد به نفس بیشتری می دهد.

 

 

 

این کارت در اندازه های مختلف، از جمله گزینه های 64 گیگابایت ، 128 گیگابایت ، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت عرضه می شود. هر مدل دارای چیزی شبیه به یک شخصیت با برند نینتندو برای لذت بیشتر است. به عنوان مثال، نسخه 64 گیگابایتی دارای Zelda Hylian Crest و نسخه 128 گیگابایتی دارای نماد سفید Mario Super Mushroom است.

 

 

 

با این حال، شایان ذکر است که هیچ مدل 1 ترابایتی وجود ندارد. همچنین، لزوماً نیازی به استفاده از این میکرو اس‌دی در سوییچ خود ندارید—این سیستم از هر نوع microSD استفاده می‌کند، اگرچه می‌خواهید روی ظرفیت بیش از سرعت تمرکز کنید.

 

 

 

تهیه و تنظیم : ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی دوربین و لنز عکاسی

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده