سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

Canon 1DX Mark III آخرین دوربین پرچمدار DSLR از کمپانی کانن خواهد بود.

 

در مصاحبه ای با Yomiuri Shimbun، که یک روزنامه بزرگ و معتبر در کشور ژاپن است ، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره کمپانی کانن، فوجیو میتارای، تایید کرد که EOS-1D X Mark III آخرین دوربین DSLR پرچمدار این شرکت خواهد بود  ، زیرا این شرکت به قصد و تمایل خود برای انتقال به سیستم دوربین های بدون آینه ادامه می دهد.

این مصاحبه که بخش هایی از آن برای اولین بار توسط مجله Y.M.Cinema منتشر شده است، بخشی از یک مقاله طولانی تر در مورد وضعیت کلی بازار دوربین و تغییر رویکرد سریع این بازار به  سمت و سوی فناوری دوربین های  بدون آینه بود. اما ما با مطالعه بخش های مختلف این مصاحبه می توانیم نگاه نسبتاً روشنی به طرز فکر فعلی مدیران کانن در رابطه با تغییر روش این کمپانی به  سمت دوربین های بدون آینه را به دست بیاوریم .

تعمیر دوربین - تعمیر دوربین کانن

به گفته Yomiuri Shimbun، «[Mitarai] فاش کرده است  که این شرکت به توسعه و تولید مدل‌های دوربین دیجیتال SLR پرچم‌دار خود در چند سال آینده پایان می‌دهد و بیشتر«روی تولید دوربین‌های بدون آینه تمرکز می‌کند».

بعداً ازمدیر عامل کمپانی کانن در رابطه با توسعه خط تولید محصولات میرورلس کمپانی کانن نق قول شده است که : «نیازهای بازار با سرعت فزاینده‌ای به سمت دوربین‌های بدون آینه می‌روند […] و ما بخش های بیشتری از کمپانی و خط تولید محصولات خود را برای توسعه سیستم های بدون آیینه اختصاص می دهیم ». یومیوری شیمبون همچنین می گوید که میتارای "قصد خود را برای عرضه یک مدل رده بالاتر با عملکرد حتی بالاتر  از دوربین های پرچمدار فعلی را ابراز کرده است."

تعمیر دوربین - تعمیر دوربین کانن

داستان دوربین های عکاسی آینه دار سری EOS-1 SLR در سال 1989 با عرضه اولین مدل از  EOS-1 اصلی آغاز شد. پنج سال بعد، کمپانی کانن دوربین  EOS-1N را عرضه نمود، که شش سال بعد توسط EOS-1V به روز شد. مدتی بعد کمپانی کانن به تولید دوربین های دیجیتال روی آورد ، با اولین DSLR EOS-1D آن، که در واقع یک EOS-1V با یک سنسور 4.1 مگاپیکسلی APS-H CCD در داخل بود ، به این بازار قدم گذاشت . از آن زمان تاکنون، کمپانی کانن 11 سیستم از دوربینهای  دیجیتال EOS-1 را منتشر کرده است که جدیدترین آنها EOS-1D X Mark III است که در 7 ژانویه 2020 معرفی شد.

تعمیر دوربین - تعمیر دوربین کانن

تا جایی که به کانن مربوط می‌شود تولید دوربین های سری EOS-1 کانن احتمالاً به شکلی دیگر در قالب دوربین‌های بدون آینه‌اش ادامه می‌یابد و با توجه به مصاحبه مدیر عامل این کمپانی چنین به  نظر می‌رسد  که روزهای تولید دوربین های آینه دار در کانن به انتهای خود نزدیک می شوند.. در مورد دوربین‌های DSLR کوچک‌تر، Mitarai به‌طور مشخص اشاره نمی‌کند که آیا می‌توانیم انتظار دوربین‌های *جدید* را داشته باشیم یا خیر، اما می‌گوید: «تقاضا برای دوربین‌های SLR مبتدی و متوسط ​​در خارج از کشور زیاد است، بنابراین ما قصد داریم در حال حاضر توسعه و تولید آنها را ادامه دهیم.

 

آشنایی با بخش تعمیر دوربین کانن

 

 

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده