سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

به روز رسانی دوربین سونی

همانطور که می‌دانید دوربین‌های عکاسی همانند دیگر ابزارهای دیجیتالی نیازمند آپدیت برای رابط کاربری بهتری هستند.

کمپانی سونی هر چند وقت یکبار برای بهبود عملکرد و اضافه شدن قابلیت‌های جدید، دوربین‌های خود را آپدیت کرده و نسخه‌های جدید فریمور را روانه بازار می‌کند. 

برای اطلاعات بیشتر در مورد به روز رسانی دوربین‌های سونی می‌توانید به نمایندگی دوربین سونی مراجعه نمایید و یا از طریق شماره 62999596 با ما در ارتباط باشید همچنین می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیر دوربین سونی (ایده آل دوربین) بروزرسانی دوربین سونی خود را به همکاران ما در بخش فنی بسپارید.

 

نحوه به روز رسانی دوربین سونی

قبل از هرکاری اول باید نسخه نصب شده بر روی دوربین سونی خود را بررسی کنید.

برای بررسی نسخه نرم افزار دوربین خود ابتدا وارد سایت دوربین سونی شوید و سپس مدل دوربین خود را به صورت دقیق وارد نمایید تا مدل دوربین شما و اطلاعاتش در سایت نمایش داده شود.

در این مرحله با توجه به اطلاعاتی که در سایت نمایش داده می‌شود، نسخه نرم افزار دوربین خود را تطبیق دهید.

اگر نسخه نرم افزاری دوربین سونی خود با آنچه که در سایت مشاهده می‌کنید یکسان نبود، باید نسخه نرم افزاری جدید (آنچه که داخل سایت است) را دانلود نماید تا دوربین سونی خود را آپدیت کنید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که به روز رسانی دوربین سونی خود را به همکاران مجرب با در ایده آل دوربین بسپارید.
 

تصویر دوربین سونی

مراحل آپدیت دوربین سونی

همانطور که یکم قبل گفتیم برای آپدیت دوربین سونی ابتدا باید ورژن جدید نرم افزار را دانلود کنید. بعد از انجام این مرحله و دانلود نسخه جدید برای بروزرسانی دوربین سونی خود باید این مراحل را انجام دهید که عبارتند از:

نکته: قبل از آپدیت دوربین سونی خود، حتما باتری آن را فول شارژ نمایید.

  • ابتدا  دوربین خود را روشن نماید و از قسمت تنظیمات به بخش USB Connection وارد شوید و آن را بر روی حالت Mass Stronge قرار دهید.
  • دوربین خود را خاموش کرده و کارت حافظه آن را در بیارید.

نکته: دوربین خود را به صورت خاموش به کامپیوتر وصل کنید. (در غیر اینصورت ممکن است دوربین در اثر نوسانات خاموش شود و دیگر روشن نشود.)

  • سپس دوربین خود را با کابل USB به کامپیوتر وصل نمایید.
  • پس از وصل دوربین به کامپیوتر دوربین را روشن کنید، بر روی صفحه دوربین یک پیام متنی به معنا آپدیت دوربین سونی ظاهر می‌شود و یک سری دستور عمل‌ها را به شما می‌گوید.
  • در این مرحله دستور عمل‌های که گفته شده است را انجام دهید تا به روز رسانی دوربین سونی خود شروع شود.

نکته: به هیچ وجه دوربین خود را خاموش نکنید و یا کابل USB را از دوربین جدا نکنید.

  • می‌توان گفت که شما در مرحله آخر قرار دارید و زمان به روز رسانی دوربین سونی شما با توجه به ورژن جدید بین 10 دقیقه و تا 25 دقیقه طول می‌کشد.
  • پس از گذراندن این مرحله بر روی دوربین خود پیامی مبنی  با تمام شدن آپدیت دریافت خواهید کرد و پس از کلیک بر روی دکمه Finish می‌توانید کابل USB را از دوربین جدا کنید.

نکته: پس از تمام شدن آپدیت دوربین سونی خود بر روی کامپیوتر خود گزینه Remove Hardware نمایش داده می‌شود که باید بر روی آن کلیک کنید.

 

 چرا دوربین سونی خود را آپدیت کنیم؟

آپدیت دوربین سونی از واجبات است؛ چرا که شرکت سونی با  بروز رسانی دوربین‌های سونی خود قابلیت‌های بیشتری را به دوربین‌ها اضافه می‌کند. بنابراین شما عزیزان با بروزرسانی دوربین سونی خود می‌توانید از قابلیت‌ها و امکانات جدید و بیشتری برخوردار باشید که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • بهبود عملکرد کلی دوربین
  • ارتقا عملکرد سنسور تشخیص چشم در نور شدید
  • رابط کاربری آسان‌تر
  • هوش مصنوعی هیبریدی
  • ارتقا طیف رنگی
  • ارتقا Real Time Tracking
  • ارتقا عملکرد اتوفوکوس 
  • ارتقا عملکرد سیستم در زمان استفاده از Image Edge Mobile

تصویر دوربین سونی آلفا 7

پیشنهاد بخش فنی ایده آل دوربین برای به روز رسانی دوربین سونی 

آپدیت دوربین سونی به ظاهر امری ساده است؛ در صورتی که  نکات ذکر شده رعایت نشود، آسیب‌های جدی به دوربین شما وارد می‌شود.

اگر باتری فول شارژ نباشد و دوربین در هنگام آپدیت خاموش شود قطعا برد اصلی دوربین آسیب خواهد دید،همچنین اگر به صورت روشن دوربین را به کامپیوتر متصل کنید نیز ممکن است بر اثر نوسانات دوربین خاموش شود که در این صورت هزینه‌های بالایی باید بابت تعمیر دوربین خود بپردازید.

اگر زمان کافی ندارید حتما با بخش فنی نمایندگی دوربین سونی تماس بگیرید تا به صورت تلفنی شما را  برای آپدیت کردن دوربین سونی راهنمایی کنند، در غیر این صورت حتما به  بخش فنی شرکت  ایده آل دوربین مراجعه کنید تا همکاران فنی ما به صورت رایگان دوربین سونی شما عزیزان را آپدیت کنند.

۴
از ۵
۱۲ مشارکت کننده