سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

لنز های جدید کانن RF24mm f/1.8 Macro IS STM و RF15-30mm f/4.5-6.3 IS STM معرفی شدند .

 

تعمیر دوربین و لنز کانن

کمپانی کانن دو لنز جدید در رده لنز های مانت RF را معرفی نموده است . این لنز های جدید که RF24mm f/1.8 Macro IS STM و RF15-30mm f/4.5-6.3 IS STM می باشند از جمله محصولات مخصوص به دوربین های میرورلس فول فریم کمپانی کانن بوده و از یک طراحی بدنه کوچک و سبک و کم حجم برای آنها استفاده شده است .

بنا بر اعلام نمایندگی کمپانی کانن ، این دو محصول جدید به طور خاص برای دوربین های EOS R طراحی شده اند و در هر دو گروه دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای قابل استفاده می باشند.

لنز کانن Canon RF24mm f/1.8

لنز کانن Canon RF24mm f/1.8 Macro IS STM با قیمت 599 دلار یک لنز پرایم واید انگل و قطور است که برای ثبت تصاویر کاملا پر نور با بوکه های زیبا در پس زمینه طراحی شده است و قابلیت خاص آن برای ثبت سوژه های ماکرو نیز به کاربران اجازه می دهد تا حد امکان به سوژه عکاسی خود نزدیک شوند. 

اگر شما به انجام فیلمبرداری با دوربین های کانن خود علاقمند هستید و به طور خاص در زمان فیلمبرداری از مراسم و جشنها ، این لنز بهش ما اجازه می دهد تا در زمان کادر بندی از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار باشید .

تعمیر دوربین و لنز کانن

در درون بدنه این لنز جدید از یک موتور فوکوس STM استفاده شده است و با استفاده از آن لنز قادر به تعقیب حرکتهای سوژه بوده و به همین دلیل است که در طول زمان های فیلمبرداری و تعقیب سوژه های متحرک ، قدرت بسیار زیادی را از خود ارایه می دهد .

بازترین حالت دیافراگم این لنز در f/1.8 به کاربران اجازه می دهد تا کنترل نسبتا کاملی بر عمق میدان و بوکه های موجود در پس زمینه داشته باشند. همچنین این دیافراگم امکان عکاسی و تصویر برداری در شرایط نسبتا کم نور را به خوبی فراهم می آورد و به کارگیری کوتینگ های UD و (SSC) به همراه عدسی های نیمه کروی ،‌حالت های روح و شعله وری را در تصاویر این لنز به حداقل ممکن کاهش می دهند.

تعمیر دوربین و لنز کانن

حداقل فاصله فوکوس دهی این لنز برابر با 0.14 متر و بیشترین مقدار بزرگنمایی قابل دستیابی با آن 0.5x در نزدیکترین فاصله فوکوس است. همچنین استابیلایزر اپتیکال این لنز قادر به کاهش لرزش تصویر به میزان 5.5 استاپ سرعت شاتر فیلمبرداری و عکاسی با دوربین بر روی دست را بسیار آسان تر می نماید.

Canon RF15-30mm f/4.5-6.3

لنز جدید کانن Canon RF15-30mm f/4.5-6.3 با قیمت تقریبی 549 دلار یک لنز زوم جدید است که در زمان استفاده بر روی دوربین های APS-C زاویه دید  معادل با 24-48mm را ارایه میدهد. در درون بدنه این محصول نیز از المنت های UD و عدسی نیمه کروی به همراه کوتینگ CAanon SSC برای کاهش حالت های روح و شعله وری استفاده شده است .

تعمیر دوربین و لنز کانن

استابیلایزر اپتیکال داخلی این لنز قادر به کاهش لرزش تصویر به میزان 5 استاپ سرعت شاتر است اما باید توجه داشته باشیم که در زمان استفاده از این لنز بر روی دوربین های فول فریم سری EOS R که دارای استابیلایزر داخلی هستند ، قدرت کاهش لرزش آن به 7 استاپ کامل افزایش می یابد .

تعمیر دوربین و لنز کانن

حداقل فاصله فوکوس دهی این لنز برابر با 0.28 متر است اما در صورت استفاده از حالت فوکوس دستی شما قادر خواهید بود تا حدود 15mm نیز به سوژه خود نزدیک شوید . همانند محصول قبل ، در این لنز نیز از یک موتور فوکوس دهی Canon STM برای هدایت سیستم اتوفوکوس به صورت کاملا نرم و روان استفاده شده است . این محصول یک لنز کاملا سبک و کم حجم است و وزن آن تنها به حدود 392 گرم می رسد .

 

تهیه و تنظیم : ایده آل دوربین نمایندگی تعمیر دوربین و لنز کانن در ایران

 

۵
از ۵
۱۶ مشارکت کننده