سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

به روز رسانی جدید برای دوربین کانن Canon EOS R3

 

کمپانی کانن تعدادی به روز رسانی جدید برای دوربین های کانن EOS R3, EOS R5 و EOS R6 ارایه نموده است . بر اساس اعلام نمایندگی دوربین کانن ، با استفاده از این به روز رسانی های جدید ، برخی امکانات و قابلیت های جدید به این دوربین های فول فریم میرورلس افزوده می شود.

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

به روز رسانی به نسخه 1.2.0 برای دوربین کانن EOS R3

 

دوربین میرورلس فول فریم کانن EOS R3 در حال حاضر یکی از پر قدرت ترین دوربین های موجود در خط تولید این کمپانی است اما به روز رسانی به نسخه فریمور 1.2.0 ویژگی ها و قابلیت های جدیدی را به این دوربین می افزاید. بر اساس اعلام نمایندگی تعمیر دوربین کانن ، یکی از قابل توجه ترین به روز رسانی ها در این دوربین افزوده شدن ویژگی جدید ، ‘Custom high-speed continuous’ در میان گزینه های درایو مود این دوربین است و این تنظیماتی است که به کاربر اجازه میدهد تا تعداد شات های عکاسی متوالی 2 تا 50 شات را در فریم ریت (30-195 fps) مورد استفاده قرار دهد. بنا بر اعلام کمپانی کانن ، این حالت در هر دو فرمت JPEG و Raw قابل استفاده می باشد.

 

باید به این نکته توجه داشته باشیم که گزینه جدید درایو مود Custom High speed Continuous در حالت پیش فرض غیر فعال می باشد و کاربر باید'Custom high-speed continuous’ را در منو تنظیمات 'Custom Functions' فعال سازی نماید.

 

بنا بر اعلام کارشناسان نمایندگی تعمیرات کانن ،‌این گزینه در شرایطی که سوژه دارای حرکت های بسیار سریع است و به فریم ریت بالا برای ثبت جزئیات حرکت آن نیاز است ، قابل استفاده می باشد. همچنین با استفاده از این به روز رسانی جدید ، یک حالت تایم لپس جدید و یک مود انباشت فوکوس جدید نیز به دوربین افزوده می شود که با / بدون فلاش اسپیدلایت EL-1 نیز قابل استفاده خواهد بود. امکان استفاده از ضریب کراپ 1.6x ، تبدیل چندین فایل HEIF به JPEG به صورت یکباره ، امکان کراپ و تغییر سایز فایل ها در طول زمان انتقال با FTP نیز از دیگر ویژگی های قابل استفاده با این به روز رسانی خواهند بود.

 

عملکرد ویژگی ‘Digital Movie IS’ نیز در دوربین Canon EOS R3 تا حد زیادی بهبود یافته است.

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

به روز رسانی به نسخه 1.6.0 در دوربین های EOS R5 , R6

 

بزرگترین تغییر قابل ایجاد در دوربین کانن EOS R5 افزوده شدن گزینه ‘Auto Power Off Temp’ با استفاده از به روز رسانی به نسخه 1.6.0 به دست می آید . زمانی که این گزینه را در وضعیت ‘High’ قرار می دهید ، در زمان افزایش دمای بدنه و کارت حافظه ،‌ دوربین به صورت خودکار خاموش نمی شود. این حالت امکان فیلمبرداری برای زمان های طولانی تر را به وجود می آورد اما در هر صورت باید توجه داشته باشید که بدنه دوربین شما به خصوص در قسمت کف بدنه آن ، به مقدار زیادی داغ خواهد شد .

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

گزینه مورد اشاره در فوق فقط در دوربین Canon EOS R5 به وجود می آید اما این به روز رسانی در هر دو دوربین R5 , R6 توانایی تبدیل یکباره چندین فایل HEIF به فایل های JPEG  را به همراه بهبود عملکرد قابلیت های ‘Movie Digital IS’ را به وجود می آورد.

به روز رسانی دوربین های کانن در تعمیرگاه مرکزی دوربین کانن ، یکی از خدمات رایگان به شمار می آید .

 

تهیه و تنظیم : ایده‌آل دوربین - نمایندگی تعمیر دوربین در ایران

 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده