سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

بررسی دوربین canon EOS 250 D

یکی از پرفروش‌ترین و بهترین دوربین‌ها در کمپانی کانن، دوربین EOS 250D است. در واقع نام اصلی این دوربین کانن EOS Rebel SL3 است، ولی همه ما آن را به اسم EOS 250D می‌شناسیم.

دوربین عکاسی کانن 250D در واقع یک دوربین DSLR کاملا کم حجم و فشرده شده و سبک است؛ همچنین در بدنه دوربین کانن EOS 250D از سنسور 24MP APS استفاده شده است.

ما در این مقاله به بررسی دقیق و جامع دوربین کانن 250D می‌پردازیم و از مشخصات فنی تا ویژگی‌های منحصر به فرد این دوربین را برای شما عزیزان بررسی کرده‌ایم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوربین عکاسی کانن EOS 250D می‌توانید از طریق شماره 62999596 تماس با کارشناسان مجرب ایده آل دوربین در تماس باشید و اگر هم قصد خرید دوربین عکاسی کانن 250D را دارید می‌توانید از نمایندگی دوربین کانن (ایده آل دوربین) مراجعه نمایید و دوربین کانن 250D خود را همراه با کارت گارانتی ایده آل دوربین خریداری کنید.

لازم به ذکر است که اگر قصد تعمیر دوربین کانن خود را دارید، می‌توانید از خدمات تعمیر در محل ایده آل دوربین (نمایندگی اصلی دوربین کانن) استفاده کنید.

تصویر دوربین عکاسی کانن EOS 250D

مشخصات دوربین کانن EOS 250D

دوربین کانن EOS 250D یکی از بهترین دوربین‌های کمپانی کانن است که در طراحی و ساخت آن از ویژگی‌های منحصر به فردی استفاده شده است.برخی از مشخصات دوربین  کانن 250D عبارتند از:

  • سیستم اتوفوکوس Dual Pixel با سرعت و دقت بالا
  • صفحه نمایش ال سی دی لمسی با قابلیت چرخان
  • منو راهنما برای کاربران مبتدی
  • سنسور 24MP APS-C 
  • ویزور اپتیکال با سیستم اتوفوکوس 9 نقطه‌ای
  • فیلمبرداری 4K با ضریب کراپ 1.7x
  • اتصال به wifi
  • اتصال به بلوتوث
  • اتصال به میکروفون و هدفون

 

ویزور اپتیکال دوربین کانن 250D

در درون ویزور دوربین عکاسی کانن EOS 250D از سیستم اتوفوکوس مجزا از حالت لایو ویو استفاده شده است که این سیستم از نوع 9 نقطه‌ای است و امکان فوکوس در حالت عکاسی از ویزور را به راحتی امکان پذیر می‌کند؛ همچنین این سیستم فوکوس پایه از قدرت و دقت نسبتا بالایی برخوردار است بنابراین این حالت جزو یکی از ویژگی‌های این دوربین است.

 

منو راهنما دوربین کانن EOS 250D 

در دوربین کانن 250D یک منو راهنما با ظاهر گرافیکی طراحی شده است که این ویژگی برای افراد مبتدی بسیار کاربردی است. 

نکته: دوربین عکاسی کانن 250D خود را می‌توانید همراه با آموزش رایگان کار با دوربین، کارت گارانتی ایده آل دوربین، بیمه و… از نمایندگی رسمی دوربین کانن (ایده ایده آل دوربین) خریداری کنید.

تصویر دوربین کانن 250D

لنز دوربین کانن 250D 

لنز کیت قابل ارائه به همراه دوربین کانن 250D از نوع  EF-S 18-55mm F4-5.6 است.

بدنه این لنز کاملا به صورت فشرده و کم حجم طراحی شده است و دارای استابلایزر برای تثبیت تصاویر نیز می‌باشد؛ بنابراین در سرعت شاتر پایین می‌توان تصاویر نسبتا شارپ را به دست آورد.

همچنین دوربین کانن 250D دارای سازگاری با لنزهای EF-S کانن است به همین علت انواع مختلف لنزهای کمپانی کانن می‌توان در این دوربین استفاده کرد.

 

خرید دوربین canon EOS 250 D

دوربین canon EOS 250 D یکی از پرفروش‌ترین دوربین‌های کمپانی کانن است؛ بنابراین اگر قصد خرید دوربین canon EOS 250 D را دارید، می‌توانید دوربین کانن 250D  را با بهترین کیفیت از نمایندگی اصلی دوربین کانن(ایده آل دوربین) همراه با کارت گارانتی ایده آل دوربین، بیمه، آموزش رایگان کار با دوربین و… خریداری کنید.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید دوربین کانن 250D می‌توانید با تیم فروش ما در ارتباط باشید.

021-62999596

قیمت دوربین canon EOS 250 D 

همانطور که می‌دانید با توجه به نوسانات دلار، قیمت دوربین canon EOS 250 D هر روز در حال تغییر است و نمی‌توان قیمت مشخصی را اعلام کرد. برای استعلام قیمت دوربین کانن 250 D می‌توانید از طریق شماره تماس 62999596 با تیم فروش مجرب ایده آل دوربین در ارتباط باشید.

۴
از ۵
۸ مشارکت کننده