سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

دوربین‌های کانن 2023

دوربین‌های کانن یکی از محصولات پر فروش در دنیای عکاسی هستند. این دوربین‌ها به دلیل کیفیت عالی تصویر و نوآوری‌های به روز در زمینه فناوری توانسته‌ جایگاه مناسبی در دنیای عکاسی به دست آورد. در سال 2023، کانن با معرفی دوربین‌های جدید قطعا می‌تواند سهم زیادی از بازار را از آن خود کند. در این مقاله به بررسی بهترین دوربین‌های کانن سال 2023، خواهیم پرداخت.

 

معرفی بهترین دوربین‌های کانن 2023 

کانن یکی از محبوب‌ترین برندهای دوربین در دنیا است. این شرکت ژاپنی در حال تولید و عرضه دوربین‌هایی با کیفیت بالا، عملکرد عالی و طراحی زیبا است. در سال 2023 کانن تلاش می‌کند تا محصولاتی جدید را با امکانات بهتر و قابلیت‌های متنوع به بازار عرضه کند.

دوربین‌هایی که قرار است در سال 2023 به بازار عرضه شود شامل EOS R1، EOS R7، EOS 5D Mark V و EOS M8 است.

تصویر دوربین کانن مدل EOS R1

1. دوربین کانن مدل EOS R1

دوربین EOS R1 دارای قابلیت‌های بی‌نظیری است. این دوربین با حسگر ۴۵ مگاپیکسلی، سیستم فوکوس خودکار غیرمنتظره و قابلیت فیلمبرداری ۸K، انتظارات بسیاری از کاربران را رفع می‌کند. دوربین کانن EOS R1 پرچم‌دار محبوب‌ترین محصولات جدید کانن است. این دوربین با حسگر CMOS با قدرت 85 مگاپیکسل، پردازشگر DIGIC X و سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF II برای عکاسی حرفه‌ای بسیار مناسب است؛ همچنین این دوربین با بهره‌گیری از فناوری RF Mount، قابلیت نصب لنزهای RF و EF را دارد. صفحه نمایش لمسی LCD با اندازه 3.2 اینچی، سرعت شاتر بالای 20 فریم در ثانیه و قابلیت فیلمبرداری 8K از دیگر ویژگی‌های برجسته این دوربین است.

تصویر دوربین کانن EOS R7

2. دوربین کانن EOS R7

دوربین EOS R7 دارای قابلیت عکاسی با سرعت بالا و سیستم فوکوس خودکار سریع است. این دوربین با حسگر APS-C و فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه، برای عکاسی و البته فیلمبرداری مناسب است.

دوربین کانن EOS R7 یک دوربین جدید است که به زودی وارد بازار خواهد شد. این دوربین با حسگر APS-C CMOS با قدرت 32 مگاپیکسل، پردازشگر DIGIC X و سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF، برای عکاسی حرفه‌ای مناسب است؛ همچنین این دوربین با بهره گیری از فناوری RF Mount، قابلیت نصب لنزهای RF و EF گزینه بسیار مناسبی برا عکاسان است.

تصویر دوربین کانن EOS R5

3. دوربین کانن EOS R5

دوربین EOS R5 از دیگر دوربین‌های کانن است که در سال 2023 رونمایی شده است. از لحاظ ویژگی‌های فنی هیچ تفاوتی با دو نمونه دیگر ندارد و تنها تفاوت آن صفحه نمایش لمسی LCD با اندازه 3.15 اینچی، سرعت شاتر بالای 12 فریم در ثانیه و قابلیت فیلمبرداری 8K است.

تصویر دوربین EOS 5D Mark V

4. دوربین EOS 5D Mark V

دوربینی برای حرفه‌ای‌ها با حسگر ۳۰ مگاپیکسلی، پردازشگر DIGIC X و سیستم فوکوس خودکار مدرن است. این دوربین با یک سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF و ۶۱ نقطه فوکوس، جزء بهترین دوربین‌های کانن سال 2023 خواهد بود.

تصویر دوربین EOS M8

5. دوربین EOS M8 

دوربین کامپکتی با کیفیت بالا و قابلیت‌های فراوان است. این دوربین با حسگر APS-C و ۳۲ مگاپیکسلی و سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF، برای علاقه‌مندان به عکاسی با دوربین کامپکت و به دنبال یک دوربین سبک، مناسب است.

 

معتبرترین مرجع برای خرید جدیدترین دوربین‌های کانن

اگر شما هم به دنبال خرید دوربین‌های کانن جدید هستید، بهترین راه انتخاب یک سایت یا فروشگاه مطمئن است. مجموعه ایده آل دوربین معتبرترین منبع برای خرید دوربین‌های کانن با بهترین قیمت و گارانتی است.

مجموعه ایده آل‌دوربین یکی از معتبرترین شرکت‌هایی است که از سال 1386 در حوزه فروش جدیدترین تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری و تعمیر آن‌ها فعالیت دارد. این مجموعه به عنوان تنها نمایندگی دوربین کانن و سونی جدیدترین محصولات این برند را با تضمین اصالت و کیفیت عرضه می‌کند. 

آنچه موجب شده این مجموعه بتواند به صورت مستمر و مداوم از سال 86 در این حوزه فعالیت داشته باشد ارائه خدمات متمایز، دریافت گواهینامه‌های ایزو 9001 - 10002 و 10004 و ارائه کامل‌ترین خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش است. 

از مهم‌ترین خدمات این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • گارانتی 36 ماهه برای دوربین و لنزهای  کانن
  • صدور بیمه نامه 15 ماهه 
  • ارائه کارت‌های vip برای مشتریان ویژه 
  • ارائه طیف متنوعی از خدمات در حوزه تعمیر دوربین کانن

 

دوربین‌های کانن 2023 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

قیمت دوربین‌های کانن 2023 به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. تغییر در فاکتورها و ویژگی‌های هر محصول موجب شده تا این محصول با قیمت‌های متفاوتی عرضه شود. در ادامه مهم‌ترین فاکتورهایی که بر قیمت دوربین‌های کانن تاثیر می‌گذارد را بررسی می‌کنیم.

از جمله عوامل موثر بر کیفیت و عملکرد دوربین‌های کانن عبارتند از:

لنز: دوربین‌های کانن با لنز‌های با کیفیت عرضه می‌شوند و به عکاسان اجازه می‌دهد تا با دقت بیشتری عکس بگیرند. لنز‌های سری L کانن نمونه‌های باکیفیت‌تری هستند که توسط کانن تولید می‌شود.

سنسور: دوربین‌های کانن دارای سنسورهای بزرگ و باکیفیتی است و عکاسان به کمک آن می‌توانند عکس‌های بهتری بگیرند.

پردازشگر تصویر: پردازشگر تصویر باعث افزایش کیفیت تصاویر و حفظ جزئیات بیشتری در تصاویر می‌شود. دوربین‌های کانن با پردازشگرهای تصویر با کیفیت بالا همراه هستند.

قابلیت ضبط ویدئو: دوربین‌های کانن دارای قابلیت ضبط ویدئو است. قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت بالا به عکاسان اجازه می‌دهد تا ویدئوهای با کیفیت و شفافیت بالا بگیرند.

قابلیت تنظیمات دستی: دوربین‌های کانن با قابلیت تنظیمات دستی بیشتری همراه هستند که به عکاسان امکان می‌دهد تنظیمات دوربین را به دلخواه خود تغییر دهند.

نرم‌افزار: نرم‌افزارهای کانن برای ویرایش تصاویر و ویدئوها نیز با کیفیت و قابلیت بالا ارائه می‌شوند که به عکاسان امکان ویرایش و بهینه‌سازی تصاویر را می‌دهد.

قابلیت اتصال به اینترنت: دوربین‌های کانن با قابلیت اتصال به اینترنت امکانات و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده