سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

بررسی دوربین Canon EOS M50 Mark II

دوربین Canon EOS M50 Mark II یک دوربین 24.1 مگاپیکسلی APS-C بدون آینه است که بسیار شیک و قابل اعتماد است. این دوربین بسیار در بازار محبوب است، به خصوص برای بلاگرها یا افرادی که به دوربینی کوچک برای عکاسی با کیفیت بالا نیاز دارند. دوربین Canon EOS M50 به عنوان یکی از بهترین دوربین‌های مبتدی در لیست ما ذکر شده است. شما می‌توانید برای خرید و یا تعمیر دوربین خود، به نمایندگی دوربین کانن (ایده آل دوربین) مراجعه کنید و یا با شماره 62999596 بگیرید.

قیمت دوربین Canon EOS M50 Mark II، با توجه به کارایی که دارد مناسب است؛ به خصوص برای تولید کنندگان محتوا.سرعت این دوربین 10 فریم بر ثانیه است که این مقدار، دو برابر سرعت دوربین Canon EOS Rebel SL3 / 250D DSLR که قیمتی مشابه قیمت دوربین Canon EOS M50 دارد، است. سرعت این دوربین سبب شده تا برای عکاسی از حیات وحش و فعالیت‌های ورزشی بسیار مناسب باشد. 

دوربین Canon EOS M50 Mark II یک حالت راهنمای مفید برای کمک به عکاسان تازه کار دارد. این دوربین یک حالت راهنمای مبتدی برای پشتیبانی از کاربرانی دارد که در حال یادگیری و آشنایی با پله‌های عکاسی دستی از جمله دیافراگم، سرعت شاتر و … هستند. یکی از ویژگی بارز دوربین Canon EOS M50 Mark II اندازه کوچک آن است؛ به طوری که می‌توانید آن را در جیب یا کیف خود قرار دهید و هرکجا که لازم دارید آن را با خود حمل کنید.

اگر نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتر دارید، می‌توانید به مجموعه ایده آل دوربین که مرکز تخصصی و اصلی تعمیر دوربین کانن، تعمیر دوربین سونی، نیکون و … در ایران است مراجعه کنید. مجموعه ما بهترین دوربین‌ها را با توجه به نیازتان، برای شما در نظر گرفته است. ما Canon EOS M50 Mark II را برای شما آزمایش کرده‌ایم؛ بنابراین برای آشنایی بیشتر با دوربین Canon EOS M50 Mark II در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

طراحی CANON EOS M50 MARK II

 یکی از نکاتی که در دنیای دوربین‌ها اهمیت دارد و عکاسان توجه ویژه‌ای به آن دارند، طراحی دوربین است. طراحی دوربین کانن EOS M50 Mark II شیک و زیبا بوده و بسیار فشرده و سبک است. همچنین دکمه‌های عقب این دوربین کمی کوچک طراحی شده است. اگرچه دکمه‌های پشتی دوربین کمی به هم نزدیک هستند برای تعویض گزینه‌ها، اما این دوربین از گریپ محافظ پر قدرتی برخوردار است.

ما برای شما نسخه سفید کانن EOS M50 Mark II را آزمایش کردیم. این گریپ زیبای سفید، به وزن دوربین یک گرم اضافه می‌کند. ناگفته نماند که این رنگ برای چنین دوربینی بسیار شیک است.

تصویر Canon EOS M50 Mark II

مزایا و معایب دوربین Canon EOS M50 Mark II 

اگرچه وزن این دوربین پایین بوده و به راحتی قابل حمل است و نیاز به کیف دوربین خاصی ندارد، اما ضد آب و ضد گرد و غبار نیست و بسیار باید مراقب این موضوع باشید. اگر سنسور دوربین‌تان دچار لکه و یا گرد و غبار شد، می‌توانید به محتوای روش‌های تمیز کردن سنسور مراجعه کنید و در صورت نیاز، دوربین خود را جهت سرویس کردن به مجموعه ما ارسال کنید.

با توجه با وزن سبکی که این دوربین دارد به طوری که حتی کودکان نیز می‌توانند آن را حمل کنند، ما به شما یک بند گردنی برای دوربین‌تان پیشنهاد می‌کنیم. 

علیرغم اینکه M50 Mark II ظریف و کوچک است، اما از دستگیره دستی قدرتمندی برخوردار است. ممکن است برخی از کاربران همینطور خود شما با وجود دکمه‌های زیاد، ریز و نزدیک به همی که دارد به مشکل بخورید اما نگران نباشید؛ اگر شما به صفحه نمایش لمسی و کار کردن با آن عادت دارید، می‌توانید از آنجا به تنظیمات داخلی دوربین عکاسی خود دست پیدا کنید.

همانند دوربین های SL3 / 250D، سوکت میکروفون 3.5 میلی‌متری در سمت چپ دوربین قرار داد؛ اما با این حال در دوربین M50 Mark II، پورت USB و mini-HDMI هر دو در سمت راست قرار دارند.

 یک عکس ویرایش نشده در Canon EOS M50 Mark II، مستقیما جزئیات را در هایلایت ها و سایه ها نشان می دهد.

با این دوربین، عکاسی FPS برای مبتدیان کافی است. همچنین کار با این دوربین برای تیراندازان و مجری‌هایی که کار تولید محتوای حرفه‌ای انجام می‌دهند آسان است.

عمر باتری دوربین Canon EOS M50 Mark II خوب است، اما عالی نه و پس از شارژ کامل دوربین، تنها می‌تواند 305 عکس را تحمل کند و پس از آن شارژ باتری تمام می‌شود. قیمت قابل مقایسه Fujifilm X-T 30 با 380 عکس و دوربین Olympus OM-D E-M10 Mark IV در 360 عکس رتبه بندی شده است. دوربین‌های گران‌تر مانند Canon 6D Mark II دارای 1200 عکس در یک شارژ کامل هستند.

این دوربین دارای قابلیت ضبط ویدئوی عمودی است که این ویژگی بسیار برای سازندگان محتوا قابل اهمیت است. این امر کمک می‌کند تا بتوانید فیلم‌های خود را مستقیم در رسانه‌های اجتماعی نظیر TikTok و Instagram آپلود کنید. علاوه بر این، بر روی این دوربین یک دکمه فشار برای ضبط روی صفحه لمسی و همچنین یک تایمر خودکار فیلم وجود دارد که تا 10 ثانیه به شما امکان می‌دهد قبل از شروع ضبط، در موقعیت خود به خوبی قرار بگیرید.

علاوه بر تمامی این موارد، تصاویری که این دوربین ثبت می‌کند تمامی رنگ‌ها را پوشش داده و جزئیات زیادی را در عکس نمایش می‌دهد و عکسبرداری برش 4k دارد.

این دوربین مانند مدل قبلی خود، برش 1.56 برابری دارد که اگر لرزشگیر دیجیتال را روشن کنید، به برش 1.75 برابر و در صورت استفاده از IS پیشرفته به 2.26 برابر افزایش می‌یابد. همین نکته دلیلی است که باید در انتخاب لنز دقت کنید.

با توجه به اینکه درون بدنه دوربین Canon EOS M50 Mark II لرزش‌گیری وجود ندارد، اگر می‌خواهید که از سرعت شاتر پایین استفاده کنید، احتمالا به یک گیمبال یا سه پایه نیاز داشته باشید.

تصویر کانن EOS M50 Mark II

آیا خرید CANON M50 MARK II خوب است؟

اگر به دنبال یک دوربین مطمئن و شیک برای مسافرت هستید که عکس‌هایی با جزئیات خوبی بگیرد، دوربین Canon EOS M50 Mark II می‌تواند یک گزینه عالی باشد. این دوربین برای سازندگان محتوا که می‌خواهند عکس‌های دقیق بگیرند و گزینه پخش مستقیم از دوربین را دوست دارند، مناسب‌تر است. اگر ویدیوی 4K دلیل اصلی شما برای خرید دوربین جدید است، پیشنهاد می‌کنیم دوربین‌های دیگر را بررسی کنید. اما اگر نیازی به فیلم برداری 4K ندارید، ویدیوی 1080p همچنان فوق العاده است. امکان فیلمبرداری عمودی همچنین باعث صرفه جویی در زمان ویرایش، هنگام تهیه محتوا برای بخش‌هایی از اپلیکیشن اینستاگرام، استوری ها یا TikTok و غیره می‌شود.

 

 قیمت دوربین CANON M50 MARK II

 با توجه به خصوصیاتی که گفته شد، قیمت دوربین Canon EOS M50 Mark II بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. شما می‌توانید برای خرید دوربین M50 Mark II و یا جهت اطلاع از قیمت این دوربین، به مجموعه ایده آل دوربین مراجعه کرده و یا با شماره  62999596 بگیرید تا همکاران ما شما را در تعمیر و یا خرید دوربین مناسب‌تان راهنمایی کنند

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده