سازمان خدماتی
​​​​​​​ایده آل دوربین / تعمیرگاه مرکزی دوربین 

فلاش اسپیدلایت گادکس مدل V860 III معرفی شد

 

کمپانی گادکس جدیدترین مدل از فلاش های اسپیدلایت خود را معرفی نمود . این محصول جدید که Godox V860 III نام دارد ، علاوه بر برخورداری از تمامی ویژگی های حرفه ای اسپیدلایت های گادکس ، دارای برخی از امکانات جدید است که از جمله آنها به افزوده شدن لامپ مدلینگ در قسمت جلو دستگاه ، می توان اشاره نمود .

نمایندگی تعمیر دوربین و لنز

فلاش اسپیدلایت گادکس V860 III که از آن به عنوان Flashpoint Zoom Li-on III R2 TTL نیز نامبرده می شود ، دارای یک باتری با طول عمر و عملکرد بهبود یافته بوده و در قسمت پایه دارای یک ضامن رها سازی پرسرعت و یک سوئیچ کنترل سریع برای کنترل بهتر عملکرد  های اسپیدلایت می باشد . استفاده از سوئیچ کنترل سریع در این اسپیدلایت به کاربران اجازه می دهد تا تغییر حالت میان عملکرد های تنظیم دستی و حالت TTL را با سرعت بیشتری انجام دهند .

تعمیر فلاش گادکس

یکی از اصلی ترین ویژگی های افزوده شده در این محصول ، وجود یک لامپ LED 2W به عنوان نور مدلینگ است که به کاربران اجازه می دهد تا یک پیش نمایش از تاثیر حالت نوردهی نهایی فلاش را در اختیار داشته باشند . توان نوردهی این لامپ در 10 سطح قابل تنظیم است و علاوه بر اینکه مشاهده تاثیر نوردهی نهایی را امکان پذیر می نماید ، این لامپ مدلینگ ، قدرت فوکوس دهی دوربین در شرایط کم نور را نیز تا حد زیادی بهبود می بخشد . دمای رنگ نور لامپ مدلینگ در فلاش اسپیدلایت گادکس V860 III در حدود 5300k بیان شده است .

نمایندگی فلاش گادکس

این فلاش در زمانی که به عنوان یک منبع نور اصلی مورد استفاده قرار می گیرد از قدرت زوم از فاصله 20 تا 200 متر برخوردار است و عدد راهنما ( گاید نامبر ) آن 197'/60m در ISO 100 (200mm) می باشد. زمان بازیابی قدرت کامل فلاش در حدود 1.5s بوده و استفاده از یک باتری لیتیومی 2,600mAh موجب شده است تا در هر مرتبه شارژ کامل توانایی 480 نوردهی با قدرت کامل برای آن به وجود آورده شود . قسمت هد این فلاش از توانایی چرخش 330 درجه برخوردار است و حالت تیلت 120 درجه ( از جمله چرخش به عقب ) برای ایجاد حالت بونس نور و یا استفاده به همراه مادیفایر های نورپردازی برای آن در نظر گرفته شده است .  

فلاش اسپیدلایت گادکس V860 III مجهز به یک سیستم وایرلس داخلی 2.4Ghz برای اتصال بدون سیم به چندین سیستم فلاش دیگر و یا کار به همراه تریگر های مختلف می باشد . سینک سرعت بالا در 1/8000s و حالت های FEC, FEB و مود های سینک پرده دوم ، با این محصول قابل دستیابی می باشند .

آموزش عکاسی و نورپردازی

فلاش گادکس V860 III (Zoom III R2 TTL) با قیمت 229 دلار در بازار های جهانی ارایه شده و با تمامی دوربین های Canon, Fujifilm, Nikon, Olympus, Panasonic, Pentax و Sony سازگار می باشد .

 

۵
از ۵
۱۹ مشارکت کننده